logo-kol-ha

ירקות מהחקלאי – מהשדה אל הבית

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

ההבדל בין סחורה טרייה ואיכותית לבין כזו שנמצאת על המדף לפחות כמה ימים. כולנו מכירים את ההבדל בין טעם של מלפפון טרי לכזה שלא, את ההבדל בין תות נפלא ורענן לכזה שמתחיל כבר להתרכך ולהרקיב. שבוחרים לרכוש ירקות מהחקלאי אפשר להנות מסחורה טרייה, איכותית ומגוונת. הבחירה הזו תבוא לידי ביטוי בסלט, בפירות שבתוך היוגורט, בכריכים ובכל שאר המתכונים שאנחנו מכינים מירקות כמו אנטיפסטי, מרקים עשירים, שייקים ועוד. היום, הרבה יותר קל להשיג ירקות ישירות מהחקלאים המגדלים את הסחורה, משום שהתוצרת זמינה לנו אונליין, בצורה מהירה ופשוטה.

 

איך לבחור את החנות המועדפת עלינו לרכישת ירקות מהחקלאי?

כאשר מזמינים משלוח ירקות אונליין, חשוב לשים דגש על כמה דברים. הדבר הראשון הוא הזמינות והמיקום שממנו אנחנו מזמינים. לא כל החנויות מבצעות משלוחים לכל הארץ ולכן יש לוודא כי המשלוח מגיע לאזור בו אנו גרים. דבר נוסף שחשוב לבחון הוא נושא הזמינות. יש חנויות שמוציאות משלוח בימים ושעות מסוימות, לעומת כאלה שמוציאות שני או שלושה משלוחים ולכן הזמינות שלהם גבוהה יותר. לכן, עליכם לוודא שהמשלוח אכן מגיע בזמן שמתאים לכם. יחד עם זאת, כל העניין בבחירת רכישת ירקות ופירות מהחקלאי הוא בתוצרת ולכן כדאי לבדוק שהסחורה שאנחנו מקבלים אכן טרייה, איכותית ועומד בסטנדרטים שלנו.

 

בנוסף כדאי לבחון גם:

  1. שירות לקוחות – כדאי לבחור חנות המספקת שירות לקוחות זמין שאפשר לפנות אליו בכל שעות העבודה, מהבוקר ועד שעות הערב המוקדמות.
  2. מוצרים משלימים- לא מעט חנויות אינטרנטיות המספקות תוצרת של פירות ירקות, מוכרות גם מוצרים נוספים ברמת איכות גבוהה כמו שמן זית, דבש, חלבה, גבינות מעדניה ועוד.
  3. אחריות – כדאי לבחור חנות שבטוחה בסחורה האיכותית שלה ובמקרה של חוסר שביעות רצון מעניקה החזר/מוצר חלופי/מתנה.
פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך