logo-kol-ha

יחסי מין – מפעם בחודש לפעם בשבוע! איך עושים את זה?

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

אם אתם נמצאים במערכת זוגית קבועה, ודאי אתם שמים לב כי יש תקופות שיחסי המין יותר פוריים והולכים לכיוון חיובי ויש תקופות שפחות. העניין הוא שכאשר התדירות הופכת למשהו מזדמן, בסגנון של אחת לחודש או רק כדי ”בכדי לצאת לידי חובה“, זה עלול לפגוע בזוגיות בטווח הרחוק וגם בדברים אחרים שלא קשורים ליחסים האינטימיים שלכם, אבל כן לתקשורת, לקשר, לחיים שלכם ביחד וכדומה. לכן, חשוב לעשות שינוי ולראות איך אתם מחזיקים את היחסים שלכם למסלול טוב יותר. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעבור מפעם בחודש לפעם בשבוע.

הבינו את הסיבה להתרחקות או לירידה בתדירות

הרבה פעמים מדובר בתקופות לחוצות או אפילו משהו בריאותי/נפשי שהוביל להתרחקות ולתדירות ביחסים לרדת. למשל במצב של שפיכה מוקדמת טיפול טבעי יכול בהחלט לעזור. תנסו לשים את האצבע ולחשוב מה גרם לזה שהתדירות ירדה. אם תבינו את הסיבה, יהיה לכם הרבה יותר קל לטפל בה ולחזור למסלול.

תתגברו על העייפות ותמצאו זמן שאתם לא ”גמורים“

פעמים רבות העייפות משתלטת עלינו. הרי בתור הורים לילדים קטנים, אנחנו מסיימים את היום עם ”הלשון בחוץ“ ורק רוצים להתקלח, לאכול משהו, לצפות באיזה פרק וללכת לישון. אז לא. אל תתנו לה. תחיו את עצמכם ותתעקשו כן להגיע למגע אינטימי. איך? ארגנו ערב רומנטי אחת לשבוע לבן או בת הזוג, הדליקו נרות, הזמינו TA או בשלו משהו שהצד השני מאוד אוהב לאכול, תפתחו בקבוק יין ושימו מוזיקה רומנטית. גם עיסוי עם שמן שקדים או שמן עיסוי לפינוק יכול להדליק ניצוצות וזאת למרות העייפות. בנוסף, השקיעו באווירה בחדר השינה, קנו מצעים מפנקים, רכשו חלוקים לאמבטיה של לפני המגע או אחרי ופנקו את בת הזוג עם הלבשה תחתונה סקסית.

משחקים עושים רק טוב

וואו. יש כל כך הרבה צעצועי מין שאתם יכולים לרכוש, אפילו באתרים מסין, ככה שזה לא יקר במיוחד. תוכלו לעשות את זה בתור הפתעה או לשתף את הצד השני, מה שנראה לכם, אבל בגדול זה לגמרי משדרג את היחסים בחדר המיטות, מגוון, מחרמן ואם עדיין לא ניסיתם את זה, זה הזמן. כמובן שאתם יכולים גם לצפות בסדרה או סרט שבהם סצנות הסקס יגרמו לכם לעוררות מינית, לרכוש משחקי קופסא לזוגות ובקיצור לגוון, לשנות, לעשות דברים שאף פעם לא עשיתם ביחד.

חופשה רומנטית

אם אתם מרגישים שהיחסים שלכם צריכים רענון, זה בדיוק הזמן לצאת לחופשה רומנטית. רכשו לילה או שניים באיזה צימר מפנק או מלון בוטיק בצפון, בקתה בערבה והשקיעו בסידור לילדים. אם יש לכם אפשרות לטוס לחו“ל, קחו אותה בארבע ידיים. פנו לכם זמן אחת לכמה חודשים, זה כל כך חשוב ומהותי לקשרים ארוכי טווח. במידה ואין לכם את האפשרות לעשות זאת מכל סיבה שהיא, גם יום כייף תופס. הזמינו עיסוי זוגי בספא, ארוחה במסעדה, חדר במלון לכמה שעות ואין ספק שזה יחזיר אתכם לעניינים, לפחות לכמה חודשים.

ועוד כמה סיבות לקיים יחסים אינטימיים באופן קבוע!

  • יחסי מין מסייעים להפחית את הסיכוי משמעותית להיווצרות מחלות, כמו סרטן הערמונית וסרטן השד.
  • סקס באופן קבוע מסייע לשחרר לחצים, מתחים ומה יש לומר, פשוט עושה אחלה של מצב רוח.
  • יחסים אינטימיים משפרים את התקשורת בין בני הזוג, תורמים לתחושה של עוררות ואנרגיות טובות.
  • סקס שורף קלוריות, מה לא ידעתם? .
פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך