logo-kol-ha

מתנות שכל אישה תשמח לקבל תמיד

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

בין אם זה אתה שמחפש מתנה מקורית וייחודית לאהובתך ובין אם זו את שמנסה לחשוב על מתנה עבור אחותך, אמך או חברתך הטובה, בפוסט הבא בחרנו להציג בפניכם רשימת מתנות שכל אישה תשמח לקבל. הרי יש כל כך הרבה אירועים ומצבים בחיים בהם אנחנו מחפשים מתנות לנשים. ימי הולדת, ימי נישואין, חגיגות משותפות, סיום לימודים, גיוס או שחרור לצבא, קידום בעבודה, לידה ועוד.

מוצרים ואביזרי אופנה

אופנה וסטיילינג הם חלק בלתי נפרד מכל נערה או אישה. הרי הדבר הראשון אנחנו עושות שאנחנו קמות בבוקר הוא להסתכל על המראה ולהתארגן לקראת היום שיבוא ולא משנה איפה אנחנו נמצאים. יש כל כך הרבה מוצרים מגניבים וייחודיים שאפשר להעניק כמו למשל מדבקות לפטמות עשויות סיליקון שהן פשוט מושלמות כשאנחנו יוצאות לאירוע ולובשות שמלה מדהימה עם גב חשוף ללא חזיה, יוצאות לאימון בחדר  הכושר או ליום כייף בבריכה. ניתן גם להעניק שובר מתנה לחנות בגדים או מותג שאותה בחורה אוהבת, תכשיט יוקרתי, תיק או חגורה.

טיפוח השיער

שיער הוא אחת האובססיות של רוב הנערות והנשים. לא משנה עם איזה שיער נולדנו, חלק כמו מקלות, גלי או מתולתל, חום, שחור או בלונדיני, תמיד יהיו לנו טענות כלפיו. לכן, מתנות הקשורות לטיפוח השיער יכולות להיות פשוט מושלמות וגם לפתור הרבה מאוד בעיות ודילמות. אפשר לרכוש מחליק או פן מיוחד שעושה את סידור השיער בבוקר או לפני שיוצאים למשימה קלה ופשוטה, מוצרים מיוחדים לטיפוח השיער על בסיס טבעי, ללא סיליקונים ופרבנים או מלחים וזה כולל בין השאר שמפואים, מרככים, מסכות מיוחדות לפי סוג שיער, קרמים וכדומה.

יום כייף שכולו פינוק

כל אישה אוהבת מדי פעם להתפנק. ימים כאלה עוזרים לנו לשחרר את קצת את הימים העמוסים שכולנו חוות, להיות עם הקרובות או הקרובים לנו ביותר ולחזור חזרה לשגרה מלאות באנרגיה. זה יכול להיות יום כייף בספא מפנק עם עיסוי, טיפול פנים ושהייה בבריכה או אמבט ג‘קוזי. יום כיף יכול גם להיות סדנא מדליקה בשילוב ארוחה במסעדה, יום בילוי בים או בבריכה עם חברות, יציאה להופעה של זמר או להקה אהובים או אפילו הופעת סטנד אפ.

לרגש לרגש לרגש

כמובן שאפשר גם ללכת לכיוון של מתנות מרגשות. כל מתנה שעוסקת בחוויות, בתמונות, בזכרונות, תמיד מרגשת. היום ניתן להדפיס תמונות באיכות סופר גבוהה על מגוון עצום של מוצרים כמו כריות, שמיכות ובדי טקסטיל, כוסות, מסגרות של תמונות, אלבומים, בדי קנבס, מוצרי עץ מסוגים שונים, ריבועי בטון ועוד. גם הפקה של קליפ, הכנת סרטון מצחיק או כל דבר שקשור לאנשים שהכי קרובים אליה יכול להיות המתנה המרגשת והמושלמת ביותר.

אלו שפשוט תמיד עובדים

אמנם לא מדובר במתנות הכי מקוריות אבל הן פשוט תמיד עושות את העבודה הכי טוב שאפשר.  לנו יש רשימה קבועה ולכם?

  • זר פרחים מדהים וצבעוני
  • שוקולדים איכותיים עבודת יד
  • שובר מתנה לחנות אהובה
  • נר או מפיץ ריח
  • בושם ומוצרי טיפוח לגוף ולשיער
  • דובי אוהב
  • מצעים רכים ומפנקים
  • חלוק או מגבת

ועוד כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור במידה ואתם עדיין מתבלטים

  1. נסו לחשוב מה אותה נערה או אישה אוהבת, מה התחביבים שלהם ומה חסר לה. אם אתם מרגישים בנוח ולא מתבאסים על אפקט ההפתעה שילך לאיבוד, אפשר גם לשאול אותה.
  2. התייעצו עם אלה שהכי קרובים אליה ופשוט תשאלו.
  3. אם אתם לא בטוחים, אל תיקחו סיכונים, שובר תמיד תופס.
פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך