logo-kol-ha

המשחק האולטימטיבי הכיפי (והמלמד) לילדים שלך

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

Lego Minions  הוא קו צעצועים בנושא לגו, המבוסס על המיניונים מהסרט Despicable Me משנת 2015. קו הצעצועים כולל סטים עם דמויות מיניון קטנות, בינוניות וגדולות בעלות תכונות שונות.

לגו מיניונים הם הצעצוע המושלם עבור כל הילדים. הם גם פריט אספנות שניתן לשחק איתו או לשמור בו בוויטרינה. היצורים הקטנים והמצחיקים אולי נראים לא יותר מצעצועים, אבל יש להם מטרה הרבה יותר גבוהה. לגו מיניונים  פופולריים מאוד בקרב ילדים. הם נחשבים לצעצועים המשנים אותם ניתן לעצב לצורות או מצבים שונים. זה אפשרי מכיוון שלגו מיניונים עשויים מחומר גמיש מאוד המאפשר לדחוס אותם לכל צורה שהם צריכים לקבל למטרות המשחק שלהם.

ערכות הלגו הראשונות שוחררו בשנת 1957. זו הייתה תגובה לפופולריות של צעצוע לבני הבנייה מפלסטיק שהומצא על ידי אולה קירק כריסטיאנסן. החברה נוסדה בשנת 1932 וכיום היא אחת מהיצרניות המובילות בעולם של חומרי משחק ערכות לגו מפורסמות בזכות הסטים היצירתיים שלהן. ישנם סוגים רבים ושונים של ערכות זמינות לרכישה, כולל נושא חלל, נושא פיראטים, נושא ימי הביניים, נושא דינוזאורים, נושא עיר ועוד רבים אחרים.

לגו הוא צעצוע מדהים שקיים כבר למעלה משישה עשורים. ועם הזמן, זה התפתח להרבה דברים מגניבים. מחתיכות הלגו האייקוניות לרכבי צעצוע ועד למשחקי לוח, לגו הוא צעצוע שלא מפסיק להפתיע.

המאמר גם מספר לכם על הסרט לגו מיניונים וכיצד הוא עוזר בקידום יצירתיות בקרב ילדים. לגו חשפה את הסרט הראשון שלה אי פעם, סרט הלגו 2, שייצא לציבור ב-8 בפברואר. הסרט מבוים על ידי מייק מיטשל וטרישה גאם הידועים בעבודתם על טרולים, ספיידרמן שיבה הביתה ושרק לעולמים.

צוות לגו הציג דמויות חדשות רבות בסרט. אחד מהם הוא מיניון לגו בשם "פין" שמדובב על ידי ג'סטין ת'רו.

מאמר זה עוסק בתופעה של מיניוני הלגו החדשים הללו וכיצד הם גורמים לסערה בקרב מעריצים מושבעים של חברת הצעצועים הדנית הזו.

לגו מיניונים, הם היצורים הצהובים הסוריאליסטיים עם עיניים משקפות שנאמנים לאדונם, גרו.

ה-Lego Minions הוצגו לראשונה על ידי לגו בשנת 2014 כחלק מהסטים המורשים שלהם "Despicable Me". מאז, הם הפכו לאחד השורות הפופולריות ביותר של לגו ואף הולידו סרט משלהם. ישנם סוגים שונים של מיניונים שקיימים – חלקם כוללים מיניונים בננה, מיניונים קוטפי אוכמניות ומיניונים מדענים. לגו מיניונים ניתן לקנות בגדלים וסגנונות שונים. לדוגמה, אתה יכול לקנות את הקופסה הגדולה או לרכוש אותם בנפרד לפי מספר או עיצוב (כולל יצירות בנושא חגים). לגו מיניונים הם אחד הפריטים הפופולריים ביותר ביקום הלגו.

אמנות לגו היא צורה של אמנות עכשווית המשתמשת בלבני לגו.

בחלק זה, נחקור את הדרכים השונות בהן נעשה שימוש בלגו לאמנות. נסתכל גם על אמנים מפורסמים המשתמשים בקוביות הצעצוע כדי ליצור יצירות יפהפיות מושכות ויצירתיות כאחד.

אמנות לגו היא צורת אמנות הכוללת שימוש בחלקי לגו בשילוב עם חומרים אחרים, כגון תמונות או אורות כדי ליצור יצירת אמנות.

ההיסטוריה של אמנות הלגו אינה ידועה יחסית. משערים שזה התחיל בשנות ה-70 באנגליה. אמן הלגו נתן סוואיה פופולרי בזכות עבודתו. הוא קיבל את השראתו מהתנ"ך ויצר יצירות אמנות רבות.

יש לו גם ערוץ יוטיוב שבו הוא מראה איך הוא עושה כל אחת מהיצירות שלו, שכולן מתוך לגו.

הבלוג לגו ארט הוא מרחב מקוון פופולרי שבו אמנים יכולים לפרסם את יצירותיהם. הפופולריות של האתר גדלה באופן אקספוננציאלי מאז השקתו ב-2009. יש כיום מאות אלפי יצירות אמנות לגו שנוצרו על ידי אמנים מכל העולם, המציגות את היצירתיות שלהם באמצעות לבני הצעצוע.

לגו ארט היא סוג של אמנות המשתמשת בלבני לגו ליצירת פסלים. הפסלים בנויים בדרך כלל מלבני לגו ושאר צעצועי בנייה. השימוש בלבני לגו באמנות הפך פופולרי יותר מאז שנות ה-80.

ניתן להשתמש באמנות הלגו לייצור סוגים רבים ושונים של פסלים, כולל מבנים, פסלים ודיוקנאות. אמנים מסוימים עשויים להשתמש בו גם כדי ליצור העתקים של ציוני דרך או עיצובים מפורסמים.

סלבריטאים כמו ג'סטין ביבר וליידי גאגא יצרו גם יצירות לגו משלהם!

אמנות לגו היא צורת אמנות המשתמשת בלבני לגו בדרכים רבות ושונות ליצירת יצירת אמנות.

לגו נוצר בדנמרק בשנת 1958 על ידי נגר בשם אולה קירק כריסטיאנסן. הוא היה מנכ"ל החברה ורצה ליצור מוצר שילדים יוכלו להשתמש בו, אבל גם להיות יצירתיים איתו.

כמה אמני לגו מפורסמים כוללים את נתן סוואיה, שון קני ואמילי בריקלר. לכולם יש טכניקות שונות ליצירת יצירות האמנות שלהם מה שהופך את היצירות שלהם לייחודיות. אמנים משתמשים בכל צבע או עיצוב שהם רוצים כאשר הם יוצרים את היצירה שלהם באמצעות לבני לגו. הם יכולים אפילו להשתמש בלוקים גדולים כדי ליצור איתם פסלים ויצירות אמנות תלת מימדיות אחרות, אבל עדיין קוראים לזה לגו אמנות.

אמנות לגו היא צורה חדשה יחסית של אמנות שנוצרה לראשונה בשנות ה-90. זה כרוך בלקיחת לגו והפיכתם ליצירות אמנותיות. יש הרבה אמני לגו שאוהבים לעשות העתקים של פסלים ומבנים מפורסמים כמו מגדל אייפל ופסל החירות, אבל יש גם כאלה שאוהבים לבנות משהו מאפס או ליצור עיצובים משלהם.

אמנות הלגו הייתה פופולרית כבר עשרות שנים. אם אתה חושב שראית הכל, חכה עד שתראה את פסלי הלגו המדהימים האלה.

אדם בשם ג'ף תומפסון יצר את פסל הלגו הגדול בעולם. זה לקח בערך מיליון לבני לגו והוא נוצר בחצר האחורית שלו.

אמנות הלגו היא גם תחביב וגם צורת אמנות שמסוגלת להתעלות מעל גיל, מגדר וגיאוגרפיה. זה גם נהדר עבור אנשים עם מוגבלות כי הם יכולים לבנות כל דבר שהמוח שלהם יכול להעלות!

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך