logo-kol-ha

קורסים שיובילו אותך להייטק בקלות

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

אם אתם בחיפושים אחרי כרטיס הכניסה שלכם לעולם ההייטק, אנחנו מזמינים אתכם להכיר מגון קורסים שבעזרתם דריסת הרגל שלכם תקרה כבר בקרוב. עד כמה קרוב? בואו נבין ביחד במה מדובר, כמה זמן נמשכים הקורסים וכל מה שבין לבין.

אתם מוזמנים להכיר מגוון קורסים טכנולוגיים שיכולים להוות עבורכם את כרטיס הכניסה ודריסת הרגל בעולמות ההייטק הנחשקים. אם אתם שולחים קורות חיים וממתינים לקבל זימונים לראיונות עבודה, כלום לא קורה ואתם כבר מיואשים, השורות הבאות עבורכם. ואם אין לכם שום רקע בפיתוח או בתכנות, ואתם עדיין רוצים להיכנס לעולם ההייטק והטכנולוגיה, גם עבורכם ריכזנו כמה טיפים מועילים.

מה אני צריכה לדעת כדי להיכנס לעולם ההייטק?

מעבר לקורסים כמו קורס NODE למפתחים, ישנם קורסים רבים ושונים שתוכלו להירשם אליהם והם אולי יסייעו לכם בכניסה לעולם ההייטק. ישנם קורסים כמו ANGULAR, קורסים כמו MACHINE LEARNING, PYTHON, JAVASCRIPT  ועוד.

חשוב לציין, בכדי להירשם לחלק מהקורסים אתם תצטרכו להציג את הרקע הלימודי שלכם או את הרקע המקצועי שלכם. אם למשל יש לכם רקע בפיתוח או בתכנות, לחלק מהקורסים יהיה לכם הרבה יותר קל להתקבל.

תחום MACHINE LEARNING בעולם ההייטק

בואו נדבר למשל על התחום של MACHINE LEARNING, או כמו שזה נקרא בעברית – לימוד מכונה. קורס לימוד מכונה הוא קורס שעשוי להוות את כרטיס הכניסה המושלם לעולם ההייטק. בעוד שהעולם של ימינו הולך יותר ויותר לכיוון של בינה מלאכותית, תחום ה-ML הוא תחום מבוקש במיוחד בימינו.

אז יש לנו את קורס NODE ואת קורס ML, וכמו כן אתם מוזמנים להכיר את קורס FULL STACK. בעוד שקורסים כמו קורס NODE יתמקדו בחומרי לימוד מאוד מסוימים של תכנות וקוד, קורס FULL STACK יכשיר אתכם בכל הטכנולוגיות הכי עדכניות שיש בימינו. ואמנם זה נשמע כמו חתיכת קורס ארוך, אבל אפשר גם לקצר ולזרז את התהליכים של הלמידה.

כיצד לזרז תהליכים עד כניסה לעולם ההייטק?

אתם מוזמנים להכיר את מתכונת 70EXTREME, מתכונת לימודית אשר נוסדה על ידי יניב ארג, מבכירי מדריכי המפתחים בישראל. הכוונה היא, כמובן לפיתוח WEB. יניב ארד המציא את מודל אקסטרים 70 עבור קורסים בתחומים שונים, החל מקורסים כמו קורס NODE וכלה בקורסים כמו MACHINE LEARNING.

מתכונת אקסטרים 70 היא אחת ממתכונות הלימוד הכי יעילות, מהירות אבל גם אינטנסיביות. מודל הלימוד הזה כולל מספר מפגשים מצומצם, כאשר בכל מפגש אתם כל הזמן עוסקים בכתיבת קוד ובעבודה בפועל, יישומית.

מתכונת 70EXTREME של יניב ארד – כניסה מהירה לעולם ההייטק

לא מצגות, לא שקופיות ולא הרצאות תיאורטיות, את אלו לא תמצאו אצל יניב ארד אשר ייסד את מתכונת אקסטרים 70. מתכונת 70EXTREME כוללת המון עבודה אינטנסיבית, אבל מועילה במיוחד. בסוף קורס NODE או בסוף כל קורס אחר המועבר במתכונת הנ"ל, אתם מקבלים לידיכם גם פרויקט גמר ותיק עבודות. לא רק שזה יסייע לכם להתקבל לעבודות נחשקות בהייטק, תוכלו גם לקבל את הליווי הצמוד והסיוע של יניב ארד, עד קליטתכם בעבודה הראשונה בעולם ההייטק.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך