logo-kol-ha

איך תרצי לחזור לעיצוב הקודם שלך לפני ההריון

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

זה קיים כבר כמה שנים, אבל ניתוח מתיחת בטן נשאר אחד מההליכים הפופולריים ביותר לניתוח קוסמטי. נטען שזה יכול לעזור לנשים לפתור את עודף השומן בבטן, סימני מתיחה ועור רופף.

ניתוח מתיחת בטן עשוי גם להיות חלק הכרחי להשגת מבנה הגוף הרצוי. הנושא הוא שאף אחד לא באמת יודע איך להפוך את השפעות ההריון על גוף האישה מבלי להיכנס מתחת לסכין – עד עכשיו!הטכנולוגיה החדשה תשתמש בלייזר וטכנולוגיית תדרי רדיו כדי להפחית סימני מתיחה ולהחליק עור עודף.

מתיחת הבטן היא אחד הניתוחים הקוסמטיים הפופולריים ביותר, והיא נתפסה כחובה לנשים שלא ילדו ילדים. עם זאת, לאחר שילדה ילד, נשים רבות מגלות שההריון וההאכלה שלהן שינו את מבנה גופן.

נשים רבות מגלות שהן צריכות מתיחת בטן לאחר ההריון כדי לשקם את צורת הגוף שלהן ולחזור לפני ההריון. ישנם מקרים בהם מתיחת הבטן עשויה להיות נחוצה גם מבחינה רפואית. אם אתם מחפשים אפשרויות לאחר הלידה, התייעצו עם הרופא קודם כי ההיסטוריה הרפואית של כל אישה שונה.

בימים הראשונים של ההריון, ייתכן שנאמר לך להימנע מפעילויות מסוימות כגון שחייה ופעילות גופנית. אבל עכשיו, ישנן קווים מנחים לנשים המעוניינות לחזור לפעילות גופנית לאחר ניתוח ג 'קודם או ניתוח בטן אחר.

בעוד שרוב האנשים חושבים שהכי טוב להתאושש לאחר הלידה, כדי למנוע בעיות בריאות עתידיות, הם טועים. זה באמת הזמן לעשות מתיחת בטן.

מתיחת בטן יכולה למנוע בעיות בריאות אחרות כמו חלקי גוף אחרים או הריונות אחרים. זה מועיל גם במקרה של ניתוח C.

עם הגידול במספר ההריונות, יותר ויותר נשים בוחרות במתיחת בטן לאחר ההריון. זהו הליך כירורגי שהופך את הבטן לקטן יותר.

במהלך ההריון, הגוף מייצר שומן נוסף המאוחסן בבטן. רקמה זו עלולה לגרום לאי נוחות פיזית ולבעיות בריאות מסוימות כמו כאבי אגן, כאבי גב וכאבי ירך. ניתוח מתיחת בטן הוא הליך בטוח ויעיל להסרת שומן בטני עודף מהגוף תוך שמירה על רקמת השריר על ידי הידוקו עם בגד דמוי מחוך שתלבש לאורך כל תקופת ההחלמה.

מתיחת הבטן השכיחה ביותר לאחר ההריון מבוצעת על ידי מנתחים בבתי חולים או רופאים המתמחים בכירורגיה פלסטית כללית. עם זאת, חלק מהחולים בוחרים לבצע הליך זה בכוחות עצמם בהרדמה מקומית או בהרגעה במקום ללכת

זה הכל מתיחת בטן אחרי ההריון. זוהי החלטה חשובה שצריכה להתקבל לאחר השליש הראשון והשני להריון. סוג זה של ניתוח הפך פופולרי מאוד והוא ממלא תפקיד חיוני במראה הפיזי של הגוף שלך.

ניתן להעריך את חשיבותו של ניתוח זה מהנשים המעדיפות לעשות צעד זה לפני שהן מציגות את גופם לאנשים אחרים כמו חברים או בני משפחה. ברגע שהם מגלים שהם מצפים, הם מתחילים לתכנן את ההליך הזה מכיוון שהוא עוזר להם להשיג את צורת גופם וגודלם החלומי מבלי לבזבז יותר מדי כסף על דיאטה ופעילות גופנית.

נשים שילדו אולי ירצו לשקול מתיחת בטן.

בארצות הברית דיווחה האגודה האמריקאית למנתחים פלסטיים כי בוצעו מעל 200,000 מתיחת בטן משנת 2007 עד 2008. יותר מ -34% מהמטופלים קיבלו חשבון ששולם על ידי צד שלישי מטעמם. הם גילו שלקרוב לרבע מהמטופלים הללו יש תוכנית ביטוח פרטית, ועלותם הייתה כ -7.2 מיליארד דולר בשנה.

הליך זה בדרך כלל אינו מכוסה על ידי חברות הביטוח והוא יכול להיות יקר בפני עצמו וכן לדרוש שהייה ממושכת בטיפול בבית החולים. זו הסיבה שחלק מהנשים בוחרות לשלם על הניתוח מכיסם במקום לעבור ביטוח או לחכות עד שהן זכאיות לכיסוי של Medicare לניתוחים קוסמטיים.

מתיחת הבטן לאחר ההריון לא הייתה פופולרית מזה זמן. עם התקדמות חדשה בטכנולוגיה, הליך זה עדיין נפוץ בקרב נשים מתוך כוונה להיראות יפה יותר.

הליך זה אינו יקר במיוחד וניתן לבצע אותו במרכז ניתוחי אשפוז קטין. זמן ההחלמה הוא גם די מהיר אם האישה ממלאת את כל ההוראות שלאחר הניתוח שסיפק הרופא שלה.

בסך הכל, הליך זה נותן לאנשים ביטחון שגופם יחזור לצורתו הישנה מוקדם יותר ממה שהם חושבים.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך