logo-kol-ha

איך להתכונן לאירוע הבריתה של התינוקת שלך?

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

אירוע הבריתה הוא האירוע הראשון בחייכם, בתור אמא ואבא טריים. האירוע הוא כה מרגש, עד שלפעמים אנשים מעדיפים לקבל סיוע חיצוני של חברת הפקות בשביל להנות מאירוע מושלם באמת. בין אם אתם מתכננים להפיק מקצועית את הבריתה או לא, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם גם להנות מהאירוע וגם לארגן אותו כמו שצריך.

נולדה תינוקת? מזל טוב, שיהיה רק בהצלחה והמון נחת! אם אירוע הבריתה מאוד מרגש אתכם ואתם צריכים סיוע מהצד, אנחנו ממליצים להיעזר בבני המשפחה, במכרים וחברים טובים. למשל, תוכלו לקבל מהם המלצות לגבי בחירת מיקום האירוע. מדוע חשוב לקבל המלצות מבני משפחה? ובכן, מכיוון שבדרך כלל יש אך ורק שבוע בכדי להתכונן לבריתה. בואו נסביר בשורות הבאות, מדוע רוב האנשים בוחרים להיערך לאירוע הבריתה כ-7 ימים לפני האירוע עצמו.

מדוע רוב האנשים נערכים לבריתה תוך 7 ימים?

רוב ההורים נערכים לאירוע הבריתה תוך 7 ימים, והסיבה לכך היא שההורים לרוב חוששים מ"עין הרע". ההורים שאינם מודים בכך שהם חוששים מעין הרע ואמונות תפלות, בדרך כלל יגידו שהם לא מתכננים את האירוע "ליתר ביטחון".

רוב ההורים הטריים מחכים ללידה עצמה של התינוקת, ממתינים לבדיקות רפואיות המעידות שהילדה בריאה ורק אחר כך נערכים לאירוע הבריתה. אם אתם רוצים להקל על עצמכם, יהיה כדאי להיערך לאירוע כמה שיותר בהקדם. אתם לא חייבים לסגור את כל הקצוות חצי שנה מראש, כי זה באמת מיותר, אבל בהחלט אפשר להיסגר על אולם אירועים כשבועיים-שלושה לפני הבריתה. כך גם רלוונטי לגבי ספקי השירותים למיניהם, כמו צלם האירועים, הקייטרינג וכו'.

יצירת הזמנות לבריתה בקלות

כחלק מהמטלות שלכם לקראת אירוע הבריתה, יהיה חשוב גם לזכור להזמין את כל האורחים החשובים יותר והחשובים אולי קצת פחות. כדי להקל על עצמכם, אתם יכולים להוריד בחינם אפליקציות שבאמצעותן ניתן ליצור הזמנות לאירועים.

תוכלו גם לחסוך כסף וגם לחסוך זמן, אם תחליטו ליצור את ההזמנות בעצמכם. אם תקבלו סיוע של חברת הפקות אירועים, היא תוכל לייצר עבורכם את ההזמנות, לחלק אותן בין המוזמנים ולוודא את רשימת הגעת המוזמנים.

כדאי לעצב אירוע בריתה?

אם אתם עומדים לערוך את אירוע הבריתה בבית או בחצר הפרטית שלכם, יהיה כדאי לעצב אותו בכדי להוסיף לבית איזשהו TOUCH חגיגי. אם אתם עומדים לקיים את אירוע הבריתה מחוץ לביתכם או באולם אירועים, תהיה לכם את התפאורה הטבעית של המקום (צמחיה, מפלי מים וכל אלמנט דקורטיבי אחר שיש בגן האירועים).

אגב, כדאי לדעת, אפשר לעצב גם אירועים שנערכים באולמות ובגני אירועים. כך או כך. יהיה חשוב להיות שלמים עם האירוע. אם אתם מרגישים שבא לכם אירוע צנוע ושקט בגלל אלמנט העייפות החדש שהתווסף לחייכם (כי אתם כנראה לא כל כך ישנים בלילה מאז הלידה), לכו על זה בלי להתנצל. אם בא לכם אירוע בריתה יותר גרנדיוזי, זה לחלוטין גם כן אפשרי. ככה או ככה, שיהיה המון מזל טוב ודרך צלחה עם התוספת החדשה למשפחתכם.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך