logo-kol-ha

חולמת על עור פנים זוהר ורענן? טיפולים אסתטיים שכדאי לך להכיר

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

פנים יפות, צעירות, זוהרות וקורנות היא השאיפה של כל אחת מאיתנו בכל גיל, כיוון שעור הפנים הוא החלק המרכזי והבולט ביותר בגוף וכן בחזות החיצונית. משום כך זהו גם האזור החשוף ביותר למפגעים ונזקים שונים, העשויים לפגום במראה העור וכך בתחושה ובדימוי העצמי שלנו. לרוב הפתרון להסוואת הפגמים השונים שנוצרו בעור הוא שימוש בתכשירי איפור, שכמובן אינם נותנים מענה קבוע אלא זמני בלבד.

אם גם את חולמת להשיג מראה של עור פנים זוהר, רענן, צעיר וקורן מבלי להשתמש בכל יום בכמויות גדולות של איפור ותכשירי טיפוח – כדאי שתכירי כמה סוגים של טיפולים אסתטיים שיוכלו להגשים את חלומך, כך שתוכלי להתבונן במראה בכל יום ולהרגיש שלמה במראה פנייך. כדי שתוכלי להתעדכן בכל מה שחדש בתחום, כדאי לך לעקוב אחר מגזין טיפולים אסתטיים המציע מגוון פתרונות אסתטיים לכל גיל ולכל מטרה.

טיפולי מתיחת פנים

הגמישות והאלסטיות של העור הם אלו התורמים למראה עור מתוח ובריא, כך שבמרוצת השנים ובמקביל למפגעים סביבתיים וגם נפשיים העור עשוי לאבד מהגמישות הטבעית שלו, ובסופו של דבר להיראות נפול וחסר חיוניות. זוהי הסיבה מדוע אנשים שאינם ישנים מספיק בלילה נראים מבוגרים יותר לגילם, או אנשים הנמצאים במתחים נפשיים גדולים מנשוא בכל יום סובלים ממראה של עור עייף וחסר אנרגיה.

ניתן לטפל במראה האסתטי של פנים נפולות, עייפות וחסר חיוניות באמצעות טיפולי מתיחת פנים שמטרתם להרים ולמתוח את שרירי הפנים, וכך להשוות לכל הפנים מראה מתוח, צעיר ובריא הרבה יותר. הודות לטכנולוגיה של היום, ניתן לבצע את הפרוצדורה הזו באופן מהיר ואיכותי, ללא צלקות וסימנים נראים לעין וליהנות מתוצאות ארוכות טווח.

הרמת עפעפיים

פרוצדורה נוספת המעניקה פתרון מצוין למראה פנים עייף, מבוגר וחסר חיוניות הכרוכה בטיפול אסתטי מקצועי המבוצע על ידי מומחים בתחום האסתטיקה. העפעפיים הם העור שנמצא מסביב לעיניים, כך שעפעפיים נפולות משוות לעיניים וכן לכל הפנים מראה שאינו אסתטי. ישנם מקרים של עפעפיים נפולות כתוצאה מבעיה או פגם רפואי, כך שהעפעפיים עשויות לחסום את שדה הראייה נוסף לפגיעה במראה ה אסתטי של העיניים והפנים.

הפתרון לכך הוא טיפול אסתטי של ניתוח להרמת העפעפיים, המבוצע גם הוא באופן כירורגי פשוט יחסית המעניק תוצאות איכותיות לאורך זמן.

מתיחת סנטר

טיפול אסתטי נוסף ופופולארי בתחום הטיפולים האסתטיים, המוכר גם בשם נק טייט – מתיחת סנטר. הטיפול מאפשר להעלים מצבורי שומן עיקשים הנמצאים באזור הסנטר, כך שהם משווים מראה של "סנטר כפול" ומדלדל הפוגם מאוד במראה ובחזות החיצונית. לרוב הסיבות של סנטר נפול הן כתוצאה משילוב של גיל וגנטיקה, כך שבמקרה של "סנטר כפול" כתוצאה מעודף משקל הטיפול איננו מומלץ ואינו הפתרון לבעיה.

טיפול מתיחת סנטר ניתן לביצוע בדרכים שונות, כאשר הפרוצדורה העיקרית היא שאיבת השומן שהצטבר בסנטר ועיצובו בהתאם לתווי פניו של המטופל. השיטות מתבצעות על ידי שימוש באלקטרודה של גלי רדיו הממסות את השומן, חימום והמסת השומן באמצעות לייזר וכן גם המסת השומן העודף באמצעות הזרקת חומרים ממיסי שומן.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך