logo-kol-ha

הצערת עור הפנים לנשים ללא ניתוחים

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

אסתטיקה ויופי העסיקו את בני האדם מאז ומתמיד, המראה החיצוני הוא כרטיס הביקור שלנו, הרצון להיראות צעיר ויפה לנצח הובילו לפיתוח מגוון טיפולי יופי, וכך חלה עלייה בביקוש לפתרונות להצערת עור הפנים לנשים ללא ניתוחים כלל. הבאנו כמה מהטיפולים הפופולריים ביותר.

טיפולים להזדקנות העור נמצאים במגמת עלייה מתמדת, כאשר יותר מבוגרים רוצים להיראות צעירים כמו שהם מרגישים או ככל האפשר. הניסיון לעמוד באידיאל היופי החברתי ולהתחרות בשוק עבודה צעיר יותר מעודד את הרפואה הפלסטית למצוא פתרונות יעילים להזדקנות העור. 

כיום הטיפולים הקוסמטיים להצערת עור הפנים לנשים ללא ניתוחים נפוצים מאד וכוללים בוטוקס, חומרי מילוי וטיפולי לייזר. טיפולים אלו הם הדרך הפשוטה והנוחה לנשים לשפר את הופעתן ללא התחייבות להליך כירורגי פולשני ומורכב.

טיפולים קוסמטיים ללא ניתוחים, איך זה עובד?

טיפולי הצערת עור הפנים לנשים ללא ניתוחים כגון בוטוקס, חומרי מילוי ולייזרים שונים מכוונים לגורמים שונים המשפיעים על מראה הפנים, כמו פיגמנטציה, טיפולי שרירים, אובדן נפח ואדמומיות. המכשירים המשמשים לטיפולים אלו מפרקים את תאי העור המתים, מחליקים את הקמטים, מותחים את העור ומפחיתים מצבורי שומן באזורים שונים בפנים. תוצאות הטיפולים מחזיקים מעמד בין שלושה חודשים עד שנה לערך, זה משתנה בהתאם לסוג העור. 

בוטוקס ודיספורט

פעילות רקמת השריר המקיפה את המצח והעיניים עלולה לגרום לעור מקומט ככל שאנחנו מתבגרים. מוצרים כמו בוטוקס ודיספורט מחלישים בעדינות  את השרירים באזורים אלה וכתוצאה מכך מפחיתים קמטים וקווים בפנים. כאשר מזריקים אותם בצורה נכונה מוצרים אלה יכולים לעזור גם בהרמת הגבות והעפעפיים, ניתן אף לכוון לשרירים ספציפיים כדי ליצור מראה מאוזן יותר.

בוטוקס ודיספורט מיוצרים מנוירוטוקסין הנקרא בוטולינום טוקסין ומוחדרים לעור באמצעות מחט דקה. ההליך מתבצע בסיכון נמוך, ללא כאבים, וניתן לראות תוצאות לאחר 48 עד 72 שעות והשפעות הטיפול נמשכות כשלושה חודשים.

חומרי מילוי

ככל שעוברות השנים הפנים שלנו מאבדות מעט מהנפח שלהן, זה גורם לפנים להיראות נפולות במקצת, עם זאת טיפולי הצערת עור הפנים לאישה ללא ניתוחים יכולים להוסיף נפח למשך שישה חודשים עד שנה. ניתן לעשות זאת באמצעות זריקה פשוטה עם חומרי מילוי העשויים מחומצה הילאורונית, זו תרכובת הדומה לחומר הטבעי שקיים בעור. ההעדפה היא להוסיף חומרי מילוי בצורה שמרנית על מנת שהשינויים יהיו עדינים יותר ופחות דרסטיים לשמירה על פרופורציות בפנים.

טיפולי לייזר

טיפול בלייזר יכול להפחית את הופעת קמטי פנים, כתמי גיל, צלקות, כלי דם בולטים ופגמים. טיפולים אלו מבוצעים באמצעות חומר הרדמה מקומי. ההתאוששות מטיפולי לייזר תלויה לחלוטין בסוג הלייזר ששימש לטיפול ועשוי לנוע בין שעה למספר ימים. מרבית הטיפולים גורמים לאדמומיות זמנית באזור הפנים שנמוגה עם הזמן.

בחירת המקום לטיפול הצערת העור 

טיפולים להצערת עור הפנים לנשים ללא ניתוחים אמנם הפכו לדבר שבשגרה, אך חשוב להבין כי מדובר בהלכים רפואיים שמחייבים מומחיות ומקצועיות. בחירת קוסמטיקאית רפואית מוסמכת חשובה מאד להבטחת הצלחת הטיפולים ולהורדת המתח שלעיתים מתלווה להליכים רפואיים. זה בדיוק הנקודה בה לא מתפשרים על הזול כי זה בהחלט יכול לעלות לכם ביוקר. 

 

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך