logo-kol-ha

המדריך לארגון יום הולדת לילד בזמן הקורונה

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

אין ספק שתקופת הקורונה לא נפלאה וזוהרת כל כך לחוגגי ימי ההולדת, אבל למרות הכל אפשר להוציא ממנה דברים טובים וחוויות נעימות. אז איך מארגנים יום הולדת לילד בימים של שמירת מרחק ומסכות? הנה 4 דרכים לחגוג בקפסולה מצומצמת של חברים או בני משפחה:

חדר בריחה נייד

אם עדיין לא התנסיתם בחדר בריחה וגם למקרה שכן, זוהי האפשרות הניידת של השיטה, בה החידות מגיעות עד אליכם הביתה עם מפעילים שמתמחים בתכנון חדרי בריחה. תוכלו לבחור את הקונספט ולבקש התאמה על פי גיל המשתתפים ורמת הקושי וליהנות יחד ממשחק מגבש ומלא בחשיבה שאורכו בין שעה לשעה וחצי. 

מצא את המטמון

אם יש לכם מרחב פתוח כמו גינה, חצר או פארק ציבורי שאפשר להיפגש בהם, מומלץ לנצל את מזג האוויר הקריר אך עדיין נעים כדי לחגוג יום הולדת חפשו את המטמון. סמנו את מיקום החגיגה באמצעות קשת בלונים ענקית ואספו את כולם כדי להקריא את הרמז הראשון. אפשר לנהל את המשחק בזוגות או בקבוצות קטנות. אפשר גם ליצור התניות משחק שבהן כל קבוצה היא התופסת של קבוצה אחרת, מה שיעשיר את מתודת המשחק ויצור יום הולדת סוחפת, מלאה בעניין וגם שומרת נפלא על כל ההנחיות.

יום פינוק אישי

למרות שכבר אפשר להתקהל עד עשרים אנשים והמשק נפתח בהדרגה, עדיין לא תמיד קל לגייס את ההסכמה או ההשתתפות של כולם. כדי למנוע מצב של אכזבה והברזות, אפשר פשוט לקחת את ילדכם ליום פינוק אישי שכולל רכיבה על אופניים בים, עיסוי פרטי, פדיקור, ארוחה בשטח הפתוח ועוד. אם תרצו, אפשר אפילו לנסוע לסופ"ש בצימר או במלון. מומלץ להתחיל את החגיגה עם עיצוב בלונים שיחכה לילדכם בהשכמה וימשיך עם מספר פעילויות נעימות לאורך היום. 

בובה בהפתעה

מפעילי יום הולדת רבים מחזיקים אצלם במחסנים בובות ענק במגוון דמויות וסגנונות. הם יוכלו להגיע אליכם מחופשים לבובה שאותה תבחרו ובחלק מהמקרים גם להשכיר לכם את אחת הבובות לשימוש אישי. אם יש בבית ילד או ילדה יחסית קטנים (גיל 7 ומטה), זו יכולה להיות עבורם חגיגה שובת לב ומקסימה, בייחוד אם מדובר בדמות שהם מאוד אוהבים כמו אנה ואלזה, סמי הכבאי, מיקי מאוס וכדומה.

עיצוב בלונים חלומי

כשהמצב לא מאפשר לחגוג והניסיונות לשמור על השגרה מתנגשים בהנחיות, במסגרת הלימודית והחשש מהתקהלות למרות ההקלות, אין דבר טוב יותר מלהעלות חיוך על פני הילדים שלנו. הפתיעו אותם עם עיצוב בלונים מדהים, צבעוני ויפהפה שיחכה בבית עם סיום יום הלימודים (או על הבוקר) ויאפשר להם לחייך, לשמוח וגם להצטלם בלי סוף. העיצוב יכול להכיל קשת בלונים ענקית, שילוב בין בלונים רגילים על הרצפה לבלוני הליום, הדבקה של בלונים בנקודות שונות בבית, יצירת זרים ועוד. 

 

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך