logo-kol-ha

ארונות הזזה – הפן העיצובי והחסכוני

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

בתים רבים בישראל וגם דירות הם קטנים יחסית ואין בהם הרבה מרחב. הבנייה בישראל ביחס לשאר העולם היא צפופה יותר ולכן גם הבתים קטנים יותר. בשביל שנוכל להתמודד טוב יותר עם מרחב המחיה הקטן שיש בבית שלנו כדאי לנו לשים לב לפן העיצוב ולפן של הנוחות בעיצוב הבית שלנו. אחד הפעולות הנכונות שאנחנו יכולים לעשות זה לבחור שבבית שלנו יהיו ארונות הזזה שהם ארונות אסתטיים מאוד ויפים מבחינה עיצובית ומבחינת הנוחות הם חוסכים מקום בחלל.

ארונות הזזה – לבתים קטנים

ארונות הזזה הם פתרון מושלם לבתים קטנים. בבתים קטנים אין מקום לפרטי ריהוט גדולים מאוד וצריך להיות יצירתיים באופן שבו אנחנו חוסכים מקום בחללים השונים בבית. הבחירה לשים ארון הזזה במקום ארון עם 2 או 4 דלתות היא בחירה חסכונית מאוד במקום והיא יעילה מאוד. חשוב שנדע לחסוך במקום ולא נקל בכך ראש כי חיסכון במקום יכול לשפר את איכות החיים שלנו. ככל שנחסוך יותר מקום עם הארונות בבית שלנו כך בבית עצמו יהיה יותר מרחב לחיים ופעולה. חיסכון במקום זה דבר חשוב כי זה מרווח את הבית והופך אותו למקום שהוא לא צפוף ודחוס ושאפשר לנשום בו.

ארונות הזזה – עיצוב לפני הכול

כאשר אנחנו בוחרים לשים ארונות הזזה בחדרים בבית שלנו אנחנו בוחרים בחירה עיצובית ואסתטית נכונה מאוד. ארונות אלו יפים מאוד והם ברמה אסתטית גבוה. את הארון אנחנו יכולים לעצב בכל דרך וצבע שנרצה. אנחנו יכולים למשל שבאחת מדלתות הארון תהיה ראי ואז החלל יראה גדול יותר. אנחנו יכולים לבחור שהארון יהיה בנוי מעץ אלון או עץ מהגוני ואנחנו יכולים לבחור להדפיס עליו הדפסים שונים.

ארונות הזזה – חיסכון במקום ועיצוב מופלא בפריט אחד

הבחירה שיהיו ארונות הזזה בבית שלנו תחסוך לנו הרבה מאוד מקום ותעניק לנו מראה עיצוב איכותי והכול בזכות פריט ריהוט אחד. ארונות הזזה הם ארונות יפים מאוד שלא רק חוסכים לנו מקום אלא גם מעניקים לחלל תחושה של אחידות ויופי. היתרון של ארונות אלו הוא שאנחנו יכולים לעצב אותם באופן מותאם אישית לטעם שלנו ולמה שמתאים לבית הפרטי שלנו. ארון שהעיצוב שלו יתאים לבית של אדם אחד לא יתאים בהכרח לעיצוב של בית של אדם אחר.

עיצוב הבית שלנו יכול להיות משימה לא פשוטה. כאשר אנחנו מעצבים את הבית שלנו אנחנו צריכים כל הזמן לשלב בין אסתטיקה ובין נוחות וחיסכון במקום. ככל שנהיה יצירתיים יותר בעיצוב שלנו ונתאים אותו יותר לטעם האישי ולצרכים האישיים שלנו כך הוא יהיה יותר טוב. מומלץ להשקיע הרבה מחשב בתכנון הארונות בבית שלנו ולהיעזר באנשי מקצוע כמו נגרים ומעצבי פנים מומחים שמתמחים בעיצוב של ארונות בהתאמה אישית.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך