logo-kol-ha

הובלות קטנות לנשים

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

נשים רבות שעוברות דירה או שמתפעלות עסק שממנו הן מוכרות ללקוחות מוצרים זקוקות להובלות קטנות מדי פעם. זה יכול להיות לדירה שלהן או להוביל פריטים מסוימים שהן קנו והן זקוקות לעזרה זאת, או שהן עובדות באופן קבוע בייצור ומכירת מוצרים שהן מייצרות כעצמאיות ולכן זקוקות לשירותי הובלות קטנות לנשים מדי פעם, שיהיו אמינות ויעמדו בזמנים. הצורך במשלוחים ובהובלות כאלה מתגבר בימים אלה שבהם ברור יש יותר אנשים שלא יוצאים מהבית ולא נוסעים לקחת לבד חפצים שהם קנו והם רוצים, ולכן מובילים קטנים נדרשים יותר מאי פעם בתחום זה. 

למה קשה למצוא היום הובלות קטנות?

הבעיה היא שהובלות קטנות אינן משתלמות תמיד אם הפיזור הגיאוגרפי שלהן גדול מדי, ולכן זה יהיה רווחי רק אם המחיר יהיה יקר. בדיוק בגלל זה צריך לעבוד עם מובילים שרגילים לכך ולוח העבודה שלהם מלא בהובלות מכל מיני מקומות שהם יכולים לצרף אחד לשני ולמלא יום הובלות שיהיה להם רווחי. כך אפשר לקבל את המוצרים והפריטים בכל שעה של היום לפי סידור העבודה של המובילים, ובמחיר שיכול להשתלם לשני הצדדים. הובלות כאלה חשובות גם משום שאי אפשר תמיד להיעזר במקרה כזה בחברים או משפחה להובלה כזאת. זה נובע מכך שכל נזק שייגרם לחפצים לא יקבל פיצוי ואם ההובלה תגרום נזק למישהו אחר בגלל חוסר מקצועיות אתם תידרשו לשלם להם פיצוי. 

הובלה קטנה חייבת להיות מקצועית

זה לא משנה מה צריך להוביל, אם זה כמה ארגזים או רק רהיט אחד. להובלה יש חוקים של עבודה ובטיחות ואי אפשר לסכן לא את הרכוש שלכן וגם לא את השכנים. לכן, הובלות קטנות לנשים חייבות להיעשות במקצועיות על ידי חברת הובלות מתאימה שיש לה ביטוח ואחריות והיא יכולה לעשות את העבודה מבלי לפגוע ברכוש ומבלי לגרום לתאונות. זה נכון במיוחד אם מנסים להעביר פריט גדול וצריך לשם כך להביא מנוף, כי אז המנוף חייב להיות מתופעל על ידי מנופאי מוסמך שיש לו גם רישיון להוביל חפצים ולהוריד או להעלות אותם. כשאתן מזמינות הובלה מיוחדת כזאת ודאו שהחברה שממנה מזמינים מנוף היא אכן חברה אחראית שגם מתפעלת את המנופים שלה בצורה אחראית, עם ביטוח ועם ציות לתקנות הבטיחות. 

אריזה לקראת הובלה

אם אינכן יכולות לארוז לבד את תכולת הדירה שלכן, מומלץ מאוד להיעזר בשירותי אריזה מקצועיים. פעמים רבות גם המובילים מספקים שירותי אריזה כאלה והם עושים זאת מהר וטוב יותר מכל אחד אחר. הם יודעים בדיוק כיצד להיזהר ומה להכניס לאיזה ארגז וכיצד לעטוף חפצים שבירים שיש להיזהר אתם. הם גם יארזו בצורה חסכונית כדי שלא תצטרכו לשלם על יותר מדי ארגזים משום שהם מומחים בכך. האריזה המאורגנת והמסודרת שלהם גם תעזור לכן לפרוק מהר יותר את הארגזים ברגע שתגיעו ליעד, ולא תצטרכו לחפש חפצים בכל ארגז בנפרד.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך