logo-kol-ha

רוצים ללמוד פילאטיס? כך תבחרו את איש המקצוע שילווה אתכם

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

פילאטיס הפכה להיות אחת מהפעילויות הספורטיביות המועדפות על גברים ונשים כאחד, ולכן תוכלו למצוא לא מעט מדריכים שישמחו לספק לכם שיעורי פילאטיס ברמות השונות. אז איך תוכלו לבחור את המדריך הנכון? הרי למדריך יש חלק בלתי נפרד מההצלחה שלכם, ואתם מהצד שלכם צריכים לוודא שאתם מקבלים את כל הכלים על מנת להוציא את המקסימום מהתהליך.

אז רגע לפני שאתם עושים את הבחירה הזאת, יש לנו כמה עצות שיכולות לסייע לכם לבצע את קבלת ההחלטות הנכונה עבורכם – אם תיישמו את הטיפים הללו ההצלחה היא במרחק נגיעה.

תנסו להתייעץ עם בני משפחה וחברים קרובים

אחד מהטיפים הטובים ביותר שנוכל לתת לכם היא שתתייעצו עם בני משפחה וחברים קרובים. הרי בטוח אתם מכירים כאלה שעברו שיעורי פילאטיס בתקופה האחרונה, והם יוכלו להמליץ או לא להמליץ על המדריך שליווה אותם לאורך הדרך. כך תוכלו לדעת אל מי כדאי לכם לפנות או ממי אתם צריכים להיזהר כאשר אתם עושים את הבחירה הסופית.

במקרה הזהה האמינות היא מאוד גבוהה, זה לא משנה אם אתם עושים פילאטיס מכשירים או כל סוג אחר של פילאטיס – אתם תעלו על הדרך המלך.

תבקשו להגיע לשיעור ראשון כשיעור ניסיון

עוד טיפ שנוכל לתת לכם כאשר אתם מחפשים את המדריך המושלם לשיעורי פילאטיס, זה לא להתחייב לטווח רחוק מבלי שאתם מכירים את המדריך ואת היכולות שלו. על מנת שתוכלו לראות את הדינאמיקה בניכם ואת הדרך שבה המדריך מעביר את השיעור, תוכלו לבקש להגיע לשיעור ראשון שיהיה שיעור ניסיון.

אחרי השיעור הזה תהיה לכם האפשרות להחליט האם אתם רוצים להתחייב לטווח ארוך קדימה או שאתם מעדיפים לבחון מדריכים אחרים. כך לא תרגישו שאתם כבולים למקום ספציפי, ותוכלו להיות שלמים עם הבחירה שלכם. הרי גם אם תקשיבו להמלצות של אחרים, בסוף לכם יש את האופי שלכם – ולעיתים אתם עשויים להתחבר למדריכים שאחרים לא התחברו אליהם.

תקראו המלצות או ביקורות ברשתות החברתיות

עוד דרך יעילה עבורכם שתסייע לכם לבחור את המדריכים הנכונים עבורכם היא בדיקה ברשתות החברתיות. כיום ברשתות החברתיות תוכלו למצוא המלצות או ביקורות על אנשי מקצוע מכל הסוגים, בניהם תוכלו למצוא גם מדריכי פילאטיס מן הסתם. לכן תוכלו לקרוא את הביקורות או ההמלצות השונות על מנת ללמוד איזה מבין המדריכים הוא המתאים ביותר לכם.

כמובן שאם ההמלצה או הביקורות לא מספיקות לכם, תוכלו להתייעץ עם האנשים השונים בשיחה פרטית על מנת לשאול שאלות שמעסיקות אתכם. כך תוכלו להגיע למצב שבו אתם לא פועלים בפזיזות, אך עדיין עושים כל מאמץ על מנת לבחור את המדריך הנכון עבורכם – בחירה שיכולה להיות החשובה ביותר בכל הדרך שעומדת לפניכם.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך