logo-kol-ha

לחטב את הגוף אחרי לידה: זה אפשרי!

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

לאחר משכב לידה, הגיע הזמן לחטב את הגוף. אם את חושבת שזה בלתי אפשרי עם תינוק קטן, אנחנו כאן בכדי להוכיח לך שזה בהחלט אפשרי. כיצד? במדריך זה נציג את כל הפרטים בעבור אמהות צעירות אשר מעוניינות לחזור לגזרה.

חיטוב הגוף לאחר הלידה: כך תעשי את זה בצורה נכונה

הקילוגרמים העודפים לאחר הלידה מהווים מטרד משמעותי, הן בכל הקשור לביטחון העצמי והן בכל הקשור לתחושה של אובדן הגוף כפי שהיה. אולם, באמצעות טכניקה נכונה והרבה מאוד מוטיבציה ניתן בהחלט לחזור לגוף שהיה לך – כל זאת בהליך מדורג אשר נעשה בקצב שלך. לכל אישה יש את הקצב שלה, ולכן חשוב קודם כל לזכור כי מדובר בתהליך אשר דורש ממך לא מעט סבלנות אך גם הרבה מאוד מאמץ. בתור התחלה, חשוב לתכנן לעצמך את הזמן ולהקדיש לנושא החיטוב לפחות שעה אחת ביום. אם את עדיין רוצה להישאר עם התינוק בבית, תוכלי לרכוש בבית ציוד ספורט ולהתאמן ממש בסמוך אליו. סטפר הוא מכשיר שיכול לעזור לך להתחטב, וזאת בשל העובדה כי מדובר במכשיר אשר מפעיל את כל השרירים ומאפשר לחטב את הגוף בהתאם לדרגות קושי משתנות. 

נוסף לכך, גומיית ספורט מהווה גם היא מכשיר מצוין לצורך חיטוב, ועלותה היא עשרות שקלים בודדים בלבד. בכדי שתוכלו לדעת בדיוק איזה מכשיר לרכוש, אל תחששי לשאול חברות אשר ילדו או להתייעץ עם מאמן כושר, כך שתוכלי להיכנס לשגרת ספורט – אצלך בבית.

חיטוב הגוף באמצעות קבוצת תמיכה של נשים אחרי לידה – דרך נהדרת להגברת המוטיבציה

כמוך, ישנן עוד נשים אשר מעוניינות לחזור לשגרת החיטוב. מחקרים מצאו כי עבודה קבוצתית יכולה להגביר את המוטיבציה, ועל כן תוכלי לאתר בקלות באינטרנט או ברשתות החברתיות מאמנים אשר מספקים שירות של אימון קבוצתי או פרטני, לצורך הגברת המוטיבציה. אם יש לך חברה שגם בדיוק ילדה, תוכלו לתכנן בעצמכן את שגרת האימונים המשותפת ובכך לדרבן האחת את השנייה לצורך חזרה לשגרת החיטוב אחרי הלידה. זכרי, סביבה אשר דומה לך יכולה בהחלט לסייע לשיפור ולדיוק התרגילים שלך, ועל כן מדובר בדרך מצוינת לחטב את הגוף אך גם לייצר לעצמך סביבה נעימה וכיפית אשר תגרום לך להרגיש שייכת ומסורה יותר לתהליך.

אימון אחרי לידה: בקצב שלך

אם את מרגישה שעדיין לא חזרת לעצמך, חשוב מאוד להקשיב לגוף שלך ולבצע את התרגילים בהתאם לקצב שלך. אולם, חשוב לזכור כי תהליך של חיטוב חייב להתבצע גם במסגרת נכונה של תזונה, ועל כן הקפידי לאכול ארוחות מסודרות וכן לנהל יומן ארוחות מסודר בליווי מצד תזונאית. בכך, תוכלי לחזק את עצמך ולהשיג בסופו של דבר את הגוף שהיה לך לפני הלידה.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך