logo-kol-ha

לוחות שנה ממותגים – הפרסום האפקטיבי לעסק שלכן

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

אחת מהמשימות הקשות אך גם החשובות ביותר של כל בעל עסק היא לדאוג לחשיפה מתמדת. אך בעידן שבו האינטרנט והטכנולוגיה שולטים בכל פינה, איך ניתן להגיע למצב שבו תגדילו את החשיפה של העסק שלכם? לוחות שנה ממותגים זה הפתרון האולטימטיבי עבורכם. לא משנה שלכל אחד יש לוח שנה בסמארטפון, כמעט לכל אחד במשרד או בבית יש את לוח השנה הישן.

כך אותם אנשים תמיד נשארים מעודכנים, ולא צריכים בכל רגע נתון לפתוח את הפלאפון על מנת להסתכל באיזה יום יוצאת החתונה או מתי תצאו לחופשה הקרובה. מכיוון שלוח שנה תמיד נמצא בהישג יד, אתם צריכים לדאוג שהוא יסייע לכם בפרסום העסק.

לוחות שנה ממותגים פרסום בכל ימות השנה

אומנם תוכלו לעשות לא מעט אביזרים ממותגים לעסק שלכם, אך לא משנה איך תסתכלו על זה לוח השנה פשוט מנצח את כולם. מדובר על פרסום שיהיה אפקטיבי במשך שנה שלמה, כל זמן שאותו אדם משתמש בלוח השנה כך הוא ממשיך להיחשף לעסק שלכם. זה לא באמת משנה אם מדובר על בן אדם פרטי, על בעל עסק גדול או אפילו על בעל עסק קטן.

בכל פעם שהם יצטרכו את אחד מהשירותים שאתם מספקים – הם אוטומטית יפנו אליכם כי אתם פשוט נמצאים איתם בכל יום. מהסיבה הזאת רכישת לוחות שנה ממותגים יכולה להיות צעד מיתוגי חכם ומשמעותי עבורכם.

איך תוכלו לעצב לוח שנה ממותג?

תמיד תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע על מנת שתוכלו להגיע למצב שבו אם מעצבים את לוח השנה בדיוק כמו שאתם רוצים. אך ישנם מספר אלמנטים שתמיד צריכים להופיע בלוח שנה, בכל אחד מהעמודים שלו. קודם כל הלוגו של העסק שלכם, כולל הסלוגן של העסק במידה ויש לכם כזה.

בנוסף חשוב מאוד שתמיד יהיה את המספר ליצירת קשר, כך שלא משנה באיזה עמוד או חודש אותו בן אדם עומד – הוא תמיד יוכל לראות את מספר הטלפון שלכם ולהתקשר אליכם במידת הצורך. מכאן אתם לגמרי רשאים לחשוב איך אתם רוצים שיראה לוח השנה של העסק שלכם.

לוח שנה שולחני או לוח שנה לתלייה?

כאשר אתם מתכננים לרכוש לוחות שנה ממותגים אתם צריכים להחליט איזה סוג של לוח שנה אתם רוצים. למען האמת כיום מרבית האנשים משתמשים בלוח שנה שולחני מכיוון שהוא הרבה יותר פרקטי והרבה פחות בולט לעין. אך ישנם גם כאלה שעדיין אוהבים להשתמש בלוחות שנה תלויים.

ההמלצה שלנו עבורכם היא ליצור גם וגם, כך תוכלו לספק ללקוחות ולאנשים שונים את לוח השנה המועדף עליהם. בסופו של יום לא משנה באיזה לוח שנה הם מחזיקים כאשר הם יצטרכו אתכם הם ידעו בדיוק לאן הם צריכים לפנות.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך