logo-kol-ha

הסרת שיער – למה חשוב להסיר שיער?

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

הסרת שיער היא דבר חשוב מאוד. כאשר אנחנו מסירים שיער אנחנו שומרים על המראה האישי שלנו ואנחנו פשוט נראים טוב יותר. חשוב להסיר שיער כי זה אסתטי ויפה יותר. כאשר אנחנו נראים טוב אנחנו יכולים ליהנות מתחושת ביטחון טובה יותר וגבוה יותר בעבודה או בבית שלנו ולהיות מושכים הרבה יותר במראה החיצוני האישי שלנו. כאשר אנחנו מסירים את השיער שלנו אנחנו יכולים ליהנות מאיכות חיים טובה יותר לאורך זמן.

השאלה האם כדאי לנו להסיר שיער או לא? התשובה לכך היא בהחלט כן. כדאי לנו מאוד להסיר שיער כי אז:

  • נראה טוב יותר
  • נהיה חלקים יותר
  • יהיה לנו פחות מגרד
  • יהיה לנו פחות חם

סיבות אלו ואחרות יכולות לאפשר לנו להבין למה כדאי לנו להסיר שיער. לאחר שנסיר שיער נוכל להרגיש אווריריים יותר ושמחים יותר. הסרת השיער תאפשר לנו לשדרג את ההרגשה הכללית שלנו כך שנהיה אנשים הרבה יותר בטוחים בעצמנו והרבה יותר קלילים. 

הסרת שיער – לא אסתטיקה בלבד

הסרת שיער היא לא דבר שעושים אותו רק בגלל אסתטיקה או יופי. חשוב מאוד להסיר שיער כי זה יכול לסייע לנו להתמודד טוב יותר עם בעיות של זיעת יתר. כאשר אנחנו מורידים את השיער שלנו אנחנו נראים יותר טוב וגם אנחנו מזיעים פחות ופחות חם לנו. הזעת יתר היא בעיה שלרוב גברים סובלים ממנה והיא יכולה להיות מאוד בעייתית ומאוד להפריע לאיכות חיים תקינה.

הסרת שיער – איך מסירים שיער?

הסרת שיער היא לא דבר מורכב. כאשר אנחנו מסירים שיער אנחנו יכולים לעשות זאת בשעווה, עם סכין או באמצעות קרני לייזר. הסרת שיער בלייזר היא שיטת הסרת שיער נוחה מאוד ויעילה מאוד. כאשר אנחנו עוברים מספר טיפולים בלייזר אנחנו יכולים ליהנות מגוף חלק ויפה יותר ונעים יותר למגע. הסרת שיער בלייזר נוחה יותר וטובה יותר ולכן כדאי לעשות זאת.

הסרת שיער – מה עדיף להסיר שיער לבד או במכון מורשה?

כאשר אנחנו רוצים להסיר את השיער שלנו אנחנו יכולים לבחור להסיר אותו לבד בבית באמצעות שעווה או באמצעות סכין גילוח. אם אנחנו רוצים שהסרת השיער שלנו תהיה לצמיתות ושהשעיר לא יצמח שוב אז כדאי לנו להסיר את השיער שלנו במכון מורשה. מוכני קוסמטיקה רבים יכולים להציע לנו טיפולי הסרת שיער איכותיים מאוד.

בסופו של דבר זוהי ההחלטה האישית שלנו האם אנחנו רוצים להסיר שיער או לא. כאשר אנחנו מחליטים שאנחנו רוצים להסיר שיער אנחנו צריכים לברר עם עצמנו איך הכי טוב לנו לעשות זאת. הבחירה להסיר שיער באמצעות לייזר היא בחירה חכמה ואיכותית מאוד. הבחירה הזאת יכולה לאפשר לנו ליהנות מגוף חלק ואסתטי יותר.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך