logo-kol-ha

למה נשים ממש לא צריכות מנעולנים יותר מגברים

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

הדעה הרווחת אצל לא מעט אנשים היא כי נשים זקוקות לאנשי מקצוע שתדירות גבוהה יותר לעומת גברים. בעקבות המחשבה הזאת לא מעט אנשי מקצוע מבססים את מרבית תשומת הלב שלהם דווקא לנשים על מנת לספק להם שירותים שונים. אך אם נודה על האמת, כיום המצב שונה לחלוטין – בטח כאשר אנו מדברים על הזמנת מנעולן.

נכון להיום ניתן להגיד בצורה חד משמעית כי נשים וגברים זקוקים למנעולנים במידה שווה. אף אחד לא יכול לקחת את הסיכון שמא התיקון שהוא ביצע יהיה מספיק על מנת למנוע מפורצים או גנבים להיכנס אל תוך הדירה או המשרד. כך שהגיע הזמן לשנות את כל החשיבה השגויה שכבר מזמן הפכה להיות לא רלוונטית.

מי באמת צריך מנעולנים – גברים או נשים?

זוהי אולי השאלה המשמעותית ביותר שנעסוק בה. ניתן להגיד שכיום הצורך במנעולנים הינו צורך שווה בין גברים לנשים. אף אחד לא ינסה לתקן את התקלה בדלת באופן עצמאי, מכיוון שהתיקון ברוב המקרים לא יהיה יעיל ועלול אפילו לחשוף אתכם לסכנה מיותרת. במקרים של תקלה בדלת הכניסה בין אם מדובר על הדלת של הדירה או המשרד, הפתרון הטוב ביותר הוא לקרוא למנעולן.

אל תיקחו סיכונים שעלולים לעלות לכם ביוקר, כי לא משנה איך תסתכלו על זה – זה פשוט לא יהיה שווה את זה. מנעולן מקצועי יספק לכם את הפתרון האולטימטיבי, ויחליף את כל החלקים התקולים במידת הצורך.

נשים וגברים יכולים להזמין מנעולן בכל רגע נתון

אם בעבר לא מעט גברים היו מוותרים להזמין מנעולן רק בגלל הפרוצדורה הארוכה, כיום הזמנת מנעולן הפכה להיות דבר קל ופשוט במיוחד. אינכם צריכים לשבור את הראש או לרוץ באופן פיזי בין אנשי המקצוע השונים, היום מזמינים מנעולן בלחיצת כפתור – כך שעבור כולם זה יהיה הרבה יותר פשוט.

מהסיבה הזאת ניתן להגיד בצורה חד משמעית כי גברים ונשים מזמינים מנעולנים בתדירות זהה. כולם מבינים כי זה כבר הרבה יותר פשוט, ואין שום סיבה להתעצל כי זה לוקח בדיוק כמה דקות.

מנעולנים באזור המרכז

רבים אומרים שדווקא במרכז יש לפי הסטטיסטיקה היום, הרבה יותר מזמינים בתל אביב, אין מה לעשות, החיים התל אביביים התוססים, נותנים את האותות שלהם ושם דווקא מכל הערים, מזמינים את המנעולנים בצורה הרבה יותר גבוהה, במיוחד בלילות, כל החברים שחוזרים מלילה בסיבובי הבארים והמסעדות, לא תמיד זוכרים איפה המפתחות שלהם או חלילה, גונבים להם יותר, בגלל העיר המתויירת בישראל מן הסתם. מנעולנן בתל אביב ללא ספק חי את החיים סביב השעון, ודווקא שם, יותר גברים שמפספסים את המפתחות שלהם מאשר הנשים ששומרות עליהן טוב יותר.

גם אישה יכולה ללכת ללמוד מנעולנות

אם בעבר תחום המנעולנות היה נחשב כתחום גברי, אז היום המצב שונה לחלוטין – וניתן לראות לא מעט נשים שלומדות את התחום הזה. היעילות של נשים בתחום המנעולנות הינה זהה ליעילות של גברים בתחום הזה, ואפילו יש אלה שטוענים כי נשים מגיעות לתוצאות טובות יותר.

מהסיבה הזאת נשים לא באמת צריכות מנעולנים יותר מגברים, ובסופו של יום גם אישה יכולה להיות מנעולנית מקצועית שתספק את הפתרונות הטובים ביותר. אז הגיע הזמן להשאיר את כל הסטיגמות מאחור, ולהבין כי נשים וגברים צריכים מנעולנים במידה שווה – ואך תתפלאו אם תזמינו מנעולן ותגיע לכם מנעולנית.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך