logo-kol-ha

הכיני גופך לקיץ: המדריך המקוצר!

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

האביב כבר בפתח, מה שאומר שהקיץ מתקרב אלינו בצעדי ענק, ואיתו הבילוי בחופי הים ובבריכות השונות ברחבי הארץ. רגע לפני שאתן בוחרות את בגד הים החדש או מזמינות אונליין שמלות קייציות – זה זמן נהדר להכין את גופכן לקראת העונה החמה. איך עושים זאת? דאגנו לכן למדריך מקוצר וקליל.

להתראות לשיערות!

בין אם בחרתן לוותר על הסרת השיער במהלך חודשי החורף ובין אם לא, בקיץ נהוג להסיר שיער מלא מעט אזורים בגוף, ועל כן מוטב לברר כבר עכשיו על אודות שיטות להסרת שיער, החל מהסרת שיער באמצעות תכשירים שונים ועד לשימוש בלייזר.

פה נעצור לציין שיש נשים רבות שבוחרות להישאר במראה הטבעי שלהן, ומעדיפות לא להסיר שיער כלל מתוך אידיאולוגיה. אם גם אתן בוחרות להישאר טבעיות – דלגו לטיפ הבא.

מצמצמות היקפים – גם בלי מנוי לחדר הכושר

נשים רבות בוחרות ללכת לחדר הכושר בתקופת החורף כדי לשמור על הגזרה ואף להתחטב לקראת הקיץ. לרוב, מדובר באימוני סטודיו קבוצתיים, שיעורי ריקוד ואפילו אימוני כוח עם מאמן אישי. עם זאת, לא חייבים מנוי לחדר הכושר כדי לצמצם היקפים ובהחלט ניתן לבצע אימונים ביתיים ואימונים בפארק השכונתי.

ברשת החברתית יוטיוב תוכלו למצוא שלל סרטוני כושר לאימונים ביתיים של טובי המאמנים בארץ ובעולם, כך שאימון ביתי הוא בהחלט אפשרי, כשתוכלו להתאמן בזמנים שנוחים לכן. כמו כן, ניתן לצאת לאימונים בפארק, לריצות, הליכות, אימוני מדרגות ועוד. הקפידו להתאמן 3 פעמים בשבוע, ולשלב בין סוגי האימונים השונים.

טיפולי יופי

מעבר לצמצום ההיקפים והסרות השיער, יש מי שבוחרות לבצע את טיפולי היופי השונים בחודשי החורף, ולו כדי להגיע לעונת הקיץ ללא חטטים בעור הפנים, ועם עור חלק ונקי מפצעים. את הטיפולים תוכלו לבצע באופן מקצועי אצל קוסמטיקאית, או לחלופין, לרכוש מסיכות פנים איכותיות לשימוש ביתי.

הקיץ מתקרב, וזהו זמן נהדר להתכונן לבואו. שבצו בלוח הזמנים שלכן אימוניים שבועיים וטיפולי יופי שונים, ולו כדי שתוכלו להיות מוכנות לבואה של העונה החמה. ומה עוד? תוכלו להזמין מהרשת כבר עכשיו בגדי ים חדשים, שמלות אביביות ופריטים נוספים שיהפכו את הקיץ שלכן להרבה יותר מיוחד. בהצלחה!

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך