logo-kol-ha

אין גיל ליופי: המדריך לטיפוח בגיל 50 פלוס

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

50 הוא ה 30 החדש, ולכן אין סיבה שלא תשקיעי בעצמך גם בגיל המעבר. במדריך זה נציג בפנייך את כל הטיפים הטובים ביותר לצורך שמירה על מראה צעיר, רענן וחיוני.

אף פעם לא מאוחר מדי: המדריך המלא לטיפוח בגיל 50+

הגעת לגיל 50? ובכן, זה לא אומר שעלייך להפסיק את שגרת הטיפוח שלך. במדריך הבא נציג לך כמה טיפים מצוינים אשר יאפשרו לך להחזיר את השנים שאבדו ואף לחבק באהבה את הגיל, באופן קל ופשוט. מוכנה? בואי נתחיל.

טיפוח שיער

בגילאי 50 פלוס נשים מתמודדות עם נשירה מסיבית של השיער, ומראה שיער עייף ולעיתים יבש מאוד.  הסיבות לנשירת שיער אצל נשים בגיל 50+ הן רבות, אולם הסיבה המרכזית היא לאור חולשה של זיק השיער לאחר שנים של שימוש בתכשירי שיער, פן וצביעה. הצעד הראשון לצורך טיפוח השיער בגילאים מבוגרים הוא שימוש במסכות ייעודיות אשר מאפשרות לך לספק לשיער חיוניות, ואף לחזק את שורש השיער. בנוסף, טכניקה של שזירת שיער טבעי יכולה לסייע באופן ממשי לצורך קבלת מראה מרשים, או השתלת שיער בטורקיה. מדובר בפרוצדורה אשר בעבר הייתה יקרה וכואבת במיוחד, אולם כיום ניתן לעבור את ההליך באופן מהיר וללא כאב, בשל טכניקה של השתלת שיער אשר מתבצעת ביום אחד בלבד ובאמצעות מומחים לתחום. מדובר בעלות אטרקטיבית אשר תאפשר לך לקבל את השיער שהיה לך בגיל 20. בגיל 50 מומלץ להימנע משימוש במייבשי שיער אר מחלישים את השיער הטבעי שלך, ולכן תכשירים טבעיים כמו גם מסכות כפי שציינו יכולות לתרום באופן ממשי למראה צעיר ורענן.

טיפוח עור הפנים

חברות הקוסמטיקה הגדולות בעולם הוציאו בשנים האחרונות מוצרים חדשניים אשר מחדשים את העור ואף מעניקים לו מראה חלק במיוחד, ללא התערבות כירורגית. עם זאת, ישנם לא מעט מוצרים אשר אינם מפוקחים ולכן הימנעי מרכישה של מוצר אשר לא נבדק או אושר ע"י משרד הבריאות, כך שתוכלי למנוע מעצמך סיטואציה לא נעימה של כוויות או סימנים לא יפים על העור, כתוצאה מתכשיר מזויף. התאמה מדויקת לסוג העור תוכלי לקבל באמצעות קוסמטיקאית רפואית אשר תבצע בעבורך התאמה מדויקת לסוג העור ועם שימוש בחומרים פעילים. 

שגרת טיפוח קבועה בגיל 50

שגרת טיפוח קבועה בגיל 50 צריכה להתבצע באמצעות ניקוי פנים יסודי אצל קוסמטיקאית, כולל שימוש בתכשירים אשר הם מצוינים לגילאי 50 פלוס: קרם הגנה, קרם לחות, קרם עיניים, קרם לילה (מצוין לצורך חידוש התאים של העור) וכן פילינג עדין פעם בשבוע. טיפ זהב: שימוש בשמן קוקוס יכול גם הוא לסייע באופן משמעותי לחידוש תאי העור, בשל ריכוז החומרים אשר מצוי בתוך שמן הקוקוס. 

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך