logo-kol-ha

איך ליהנות מחופשת הלידה?

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

חופשת לידה מהווה הזדמנות מצוינת בעבורך לנצל את הזמן ביחד עם התינוק/ת למגוון פעילויות. במדריך זה נציג בפנייך את כל האפשרויות לצורך ניצול חופשת הלידה, על הצד הטוב ביותר.

חופשת לידה: הגיע הזמן לפנק את עצמך ואת התינוק

בשעה טובה ילדת והנה הגיעה חופשת הלידה. על אף כי כיום ידוע כי חופשת לידה היא לא ממש חופשה אלא תקופה מלחיצה למדי אשר דורשת סביבה תומכת לצורך עידוד ותמיכה בעת התקופה. אולם, את חופשת הלידה ניתן להעביר גם בדרכים יצירתיות וטובות אשר נחרטות היטב, וזאת בשל ניצול מיטבי של החופשה. מדובר בזמן אותו חשוב לנצל ואף להוקיר, גם בהיבט צרכני. כך לדוגמא, בקרי בחנויות מומלצות באשדוד ותוכלי לראות כיצד את מקבלת שורה ארוכה של הנחות בעבור פריטים רבים בעבורך או בעבור התינוק, ובכך למעשה לחסוך לא מעט כסף. כך לדוגמא, ניתן לקבל הנחות בעבור רכישת ציוד לתינוק, מזון וכן ביגוד, ולכן מומלץ לנצל את ההזדמנות. 

יצירת קשר עם קהילת נשים בחופשת לידה

בשנים האחרונות ניתן להבחין כיצד יותר ויותר נשים בחופשת לידה מספרות על תחושת בדידות, והרצון לשוחח עם נשים אחרות אשר נמצאות במצבן. בדיוק לשם כך ועל מנת להנות מהתקופה תוכלי ליצור קשר עם נשים בחופשת לידה דרך קהילות ייעודיות ברשתות החברתיות, ובכך להכיר נשים בחופשת לידה, לקבל טיפים מצוינים ואף לקיים מפגשים משותפים לבד או עם התינוקות. מדובר בדרך מצוינת להרוויח לא רק נאה בחופשה אלא גם חברות חדשות, ולכן מומלץ לנצל את ההזדמנות בחופשת הלידה וליצור קשר.

הרשמה לקורסים וסדנאות

בזמן חופשת הלידה יש לך ולתינוק לא מעט זמן משותף, ולכן מומלץ לנצל אותו באמצעות הרשמה לקורסים וסדנאות בעבור האם והתינוק. מדובר במגוון רחב של קורסים, החל מקורס מסג' לתינוק ועד לחוג מוזיקה ושחייה. קורס שחייה לדוגמא נחשב לאחד הקורסים המבוקשים בזמן חופשת לידה, וזאת בשל היתרונות הרבים כמו גם העובדה כי מחקרים הוכיחו כי שחייה במים לתינוקות מאפשרת לעודד את הגמישות, מרגיעה ואף תורמת לחיבור בין התינוק להוריו. מדובר רק בקורס אחד מיני רבים, ולכן כדאי לבצע סקירה ברשת אודות קורסים ממומלצים.

זמן לעצמך

מומלץ לשריין לעצמכם שעה בשבוע בו תתרכזי בעצמך ובהנאה שלך, וזאת בכדי שתוכלי להתרענן ולשוב לתינוק עם אנרגיות מחודשות. ביקור בספא עם חברה, לק ג'ל או סתם שעה של שינה מבורכת. מדובר באלמנט חשוב אשר יבטיח כי חופשת הלידה שלך תעבור גם כאשר את דואגת לעצמך, נדבך חשוב מבנייה מחודשת של הביטחון והדימוי העצמי לאחר הלידה.

פעילות חינם בקניון

בלא מעט קניונים ניתן להיכנס לפעילות בחינם בעבור התינוק והאם, ולכן מדובר בפעילות נהדרת להעברת הזמן בחופשת הלידה.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך