logo-kol-ha

משבר גיל ה-30: כל הסודות לשמירה על היופי שבך

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

30 זה ה 20 החדש  – הגיע הזמן ללמוד את כל הסודות לצורך יצירת שגרת טיפוח מושלמת

גיל 30 מהווה בעבור רוב הנשים משבר של ממש, וזאת לאור העובדה כי בעת הגעה לגיל 30 נוטה העור להתייבש ולאבד מהברק הטבעי, כמו גם לאור הופעה של קמטוטים. חשוב לזכור כי באמצעות שגרת טיפוח קבועה ניתן ואף רצוי לשמר את המראה הטבעי של העור, ולכן עם המודעות הגבוהה לאסתטיקה וכן פיתוח של מגוון מוצרי טיפוח עם נטילת קולגן   LIFESTYLE אשר נועדו לגילאי ה 30, ניתן באופן קל ונגיש לשמר וליצור מראה צעיר ורענן, במספר שנים פחות מהגיל הכרונולוגי. להלן כמה מהסודות של עולם הטיפוח, לצורך יצירת שגרת טיפוח מושלמת לגילאי ה 30.

נטילת קולגן LIFESTYLE

עם נטילת קולגן LIFESTYLE ניתן ליצור שגרת טיפוח מצוינת לעור, וזאת בשל העובדה כי מחקרים קלינים אשר נעשו בתחום הקוסמטיקה גילו כי לקולגן השפעה ניכרת על התחזקות ומניעת שברים בציפורנים, הזנה וטיפוח של העור וכן אפשרות להעלמה של צלוליליסט, כל זאת באמצעות נטילה יומית של אבקה אותה ניתן לערבב בכל משקה, ולשתות קר או חם. מדובר בפרצת דרך של ממש בעולם הקוסמטיקה, ולכן מומלץ לרכוש את הקולגן ולהתחיל להשתמש בו באופן רציף, לצורך קבלת מראה בריא ורענן לאורך זמן.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא בעל סגולות טיפוח יוצאות דופן, והוא נחשב עד לאחרונה לאחד הסודות הכמוסים של עולם הקוסמטיקה והיופי. בשמן הקוקוס חומרים פעילים אשר מאפשרים להעניק לעור לחות אשר חיונית, כל זאת בכמות מזערית קטנה מאוד של שמן. בנוסף, תוכלי להשתמש בשמן לצורך יצירת מסכה לשיער אשר תאפשר לו לקבל מראה מבריק וחלק במיוחד, גם בעבור מתולתלות אשר רוצות לשקם את מראה השיער, וזאת משום שבעת הגעה לגיל 30 ניתן להבחין בנזקים אשר התרחשו כתוצאה משמש, פן וחומרים נוספים אשר הופכים את השיער ליבש ובלוי ומשום כך זקוק לשגרת הזנה וטיפוח, בדיוק כמו העור. 

סרום 

בגיל 30 מומלץ להשתמש בסרום אשר מכיל רכיבים פעילים אשר מעודד את קצב התחדשות העור כמו גם מקנה מראה חיוני, לאור חומרים פעילים אשר מצויים בסרום. בשוק ניתן להתרשם מעשרות סוגים שונים של סרומים, ולכן מומלץ להתייעץ עם קוסמטיקאית אשר תדע לבצע התאמה מדויקת של הסרום לסוג העור. ככלל, בשנים האחרונות פותחו סדרות שלמות אשר ניתנות במיוחד בעבור גילאי ה 30, ולכן מומלץ לקרוא אודות סרומים אותם תוכלי לרכוש לטובת שגרת טיפוח מצוינת המותאמת בדיוק לגילך.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך