logo-kol-ha

מעבדה פרטית לבדיקות דם לנשים בהיריון

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

נמצאת במצב של שמירת היריון ונדרשת לבצע בדיקת דם? יותר ויותר נשים שנמצאות במצב דומה למצבך, גילו את הבדיקה ואף אמצו אותה לחיקם.  כן, את לא צריכה יותר לצאת מהבית, כל מה שאת צריכה זה להסתמך על השירותים המתקדמים ביותר שיודעים ויכולים לספק לך לא רק את הבדיקה אלא גם מעבדה פרטית לבדיקות דם. אז בזמן שאת לא ממש יכולה להתרוצץ והרופא דרש ממך לשכב בבית ולשמור על עצמך ועל העובר, תני לנו לעשות את הדברים קלים יותר עבורך.

בדיקות דם ביתיות בתקופת ההיריון

את לא באמת צריכים להגיע עד למרפאה, כל מה שצריך זה רק להתקשר ולזמן אליך את כל הבדיקות שגם יספקו מעבדה פרטית לבדיקות דם. את התוצאות יהיה ניתן לקבל בזריזות יתרה וכך גם תור הגעתו של אח מוסמך שיבצע את הבדיקות ברגישות והעדינות איפה ומתי שנוח לך. באמצעות הבדיקה הביתית יתאפשר לך לבדוק את ספירת הדם המלאה שלך, כאמור, כדוריות דם לבנות, נויטרופילים, לימפוציטים, כדוריות אדומות, ספירת דם לכדוריות האדומות וכמובן, המוגלובין המעיד על נפח הדם. במסגרת זו, ייבדקו גם אחוזי נפח הכדוריות האדומות בדם היות ונפח הדם בהריון עולה החל מהטרימסטר הראשון. בין היתר ייבדקו גם אחוזי וריכוזי ההמוגלובין בכדוריות, נפחי תאי הדם האדומים, ממוצע טסיות ונפחן (שתמיד נמצא נמוך יותר בהיריון) ורטיקולטציטים- משמע עלייתם של תאים אדומים צעירים העולים יותר בתקופה זו נוכח עלייה בייצורם במוח העצם.

בדיקות דם נוספות בתקופת היריון

במהלך ההיריון, הגוף ייצר קרישי דם יותר, אבל עצם בדיקת הפיברינוגן, תיידע האם יש לגוף את היכולת לפרקם בהתאם. כמו כן, ייבדקו גם ערכי הנורמה באשר לעניין זה. בנוסף, ייבדקו מבדקי כימיה בדם, כולסטרול, רמת הנתרן שנמוכה יותר מהנורמה בתקופה זו ובנוסף מינרלים כמו אשלגן, סידן, מגנזיום וחלבונים שונים. בנוסף לכך, ייבדקו גם תפקודי כליה, שתן ורמות סוכר בדם. כמו כן, ייבדקו גם ערכי הB12 היות ובתקופה ההיריון, עלול הברזל לרדת בצורה ניכרת.

איך מזמינים בדיקות דם פרטיות הביתה?

כפי שהבנת, נוכח המצב הנתון, את לא באמת צריכה להגיע אלינו, אנחנו נגיע עד אלייך ונבצע את שלל הבדיקות הקשורות בתקינות הריונך. כאן, יילקחו ממך דגימות באופן פרטי באמצעות אח או אחות מוסמכים לכך. באמצעות ציוד חדיש ומשוכלל, יתאפשר לך לבצע את הבדיקה ובמהירות יחסית לקבל גם את התוצאות הממוחשבות בדואר האלקטרוני, פקס או כל מדיה שתבחרי. בסיכום דבר, בדיקות אשר תיבדקנה בתנאים המחמירים ביותר על ידי מעבדה פרטית לבדיקות דם- מעבדה שתשיג לכם את התוצאות המיוחלות תוך יום אחד ישירות לאן שרק תבחרי.

צריכה להגיע לבדיקות דם? בעידן המתקדם, הרשי לעצמך לקבל את היחס הטוב ביותר נוכח הגעתם של טובי נותני השירות עד אלייך הביתה.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך