logo-kol-ha

מברשת שיער – טיפים לרכישה

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

השיער, הוא בהחלט הדבר הרגיש ביותר הן אצל גברים והן אצל נשים, למעשה, הוא המרכיב העיקרי במראה החיצוני וכשיש בעיה אתו, מסמן כי יש בעיה עם הכול. כפי שהבנתם, אם השיער לוקה בחסר, זה אומר שזה יכול להשפיע לא רק על ההופעה הכללית אלא גם על הביטחון העצמי וכך לפגוע בלא מעט פרמטרים הקשורים בהיבט הנפשי ושאר ההיבטים האחרים. נשמע לכם מוכר? האם אתם מרגישים כי נוכח אובדן השיער הדימו העצמי שלכם נפגע? במקום "להתהדר" באמירה המפורסמת של "השיער לא ביומו הטוב" אולי הגיע הזמן לבחור את מברשת שיער המתאימה- זו שתעשה נפלאות לשיער שלכם.

הקשר בין מברשת שיער איכותית לבין שיער בריא

כאשר יש לכם מברשת שיער נכונה, יש לכם גם שיער בריא, כאמור, בחירה של מברשת שיער איכותית תעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. כאמור, למברשת שיער יש המון תפקידים, אבל התפקיד הברור הוא כי מעבר לטיפוח היא גם יכולה להגן לכם על השיער מפני תחלואות או נשירה קשה. לא משנה אם אתם רוצים להחליק, לטפח או לעצב- את המברשת אתם חייבים לבחור בקפידה רבה על מנת שזו תעשה את העבודה ולא תגרה מכם. אז איך בוחרים? קודם כל מוודאים כי המברשת הנבחרת אכן יודעת לעשות את הכול ובפרט מה שבאמת אתם מחפשים וצריכים. השוק הפתוח מציע מברשות לתסרוקות, מברשות סירוק רגילות ואפילו מברשות לפן , השאלה היא מה אתם בוחרים. כמו כן, מגיעות המברשות גם בגדלים שונים החל מהמברשת עצמה ועד לידית האחיזה הנוחה העשויה מחומרים נכונים שאינם פוגעים בסביבה. רוצים לדאוג לשלום השיער של בעל החיים שלכם? גם עבורו יש בהחלט מברשת שיער שיודעת ויכולה לעשות את העבודה והעיקר? שתדעו את המטרה לפני הכול.

מברשות שיער  מאז ועד היום

את הפטנט על מברשת שיער כזו או אחרת היה ניתן לראות הרבה לפני ה121, למעשה, המברשת נוצרה כ50 שנה לפני ה120 הקודמים. את הייצור של המברשת לצד שאר חברותיה המברשות היה ניתן לראות בארצות הברית ומאז ועד היום התפתח התחום ועבר לא מעט שינויים והתפתחויות לצד הטכנולוגיה המתקדמת. מבין כל הטכנולוגיות המתקדמות אפשר לראות את מברשת השיער החשמלית ונכון להיום, בהגיעה לשיא השיאים של הדבר, אפשר לראות כיצד היא הופכת ספציפית, ייעודית ואפילו יכולה להחליק או לתלתל שיער – כאמור הכול לפי תג המחיר אותו תרצו לנקוב כשאתם בוחרים. יש מברשות שרק יחליקו, יש שיתלתלו ויש שיעשו את הדברים יחד. 

בעלי שיער עדין? השוק הפתוח מציע גם לכם מברשת שיער בעלת שיני סירוק קרמיות המוליכות חום בטמפרטורה גבוהה ובו זמנית מסרקות אבל בו זמנית גם שומרות על השיער מפני שבירה או קשרים קשים.  רוצים שיער בריא? הכול מתחיל ונגמר במברשת בריאה.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך