logo-kol-ha

לגזור ולשמור: רשימת קניות לבלאק פריידי

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

"יום שישי השחור" אינו כל כך שחור, הוא יותר נכון וורוד ומלא בצבעים של חפצים, פריטים ומוצרים שאפשר לרכוש במחירי רצפה. יום זה, מקורו בארה"ב והוא מציע תקופה של מספר ימים (בין חג ההודיה לחג המולד) בהם אפשר לרכוש מוצרים בעשרות אחוזי הנחה. בשל כך, מוצאים עצמם אמריקאים מתחרים אחד בשני ונדחפים בין חנויות ומרכזי קניות, רק כדי למצוא את הפריטים שברשימה שלהם, ולרכוש אותם בהנחה משמעותית. 

החדשות הטובות הן, שכדי להנות מהבלאק פריידי, לא צריך לטוס לארה"ב ובטח שאין צורך להילחם על מוצרים עם אמריקאים נחושים. כיום, באמצעות אתרי קניות און ליין, אפשר להנות (בתאריכים האמורים) ממגוון מוצרים בהנחות של 30% , 40% , 50% ואף 60% ויותר! אז מה כדאי לקנות? הנה הרשימה: 

איפור ואופנה

הפאשניסטיות שביננו יוכלו לבחור מגוון מותגי אופנה מרשתות מובילות ולהנות ממוצרי קוסמטיקה ואיפור, במחיר נמוך. בחרי במוצרים שאת בדרך כלל משתמשת בהם, והשווי בין המידות שלך בארץ, לאלה שבחו"ל. באתרי קניות איכותיים תהיה טבלה שמשווה בין מידות, לכן שווה לך למדוד את היקפייך עם מטר, ובכך להזמין ביגוד איכותי וממותג. בעת ההזמנה צייני את המידה והצבע של הפריט, ואת כתובתך המלאה. אתרי את המיקוד של האזור בו את גרה, כדי שהמשלוח יגיע ליעדו בקלות. 

מוצרי חשמל, סמארטפונים ומכשירים מתקדמים

בלאק פריידי מהווה הזדמנות נהדרת לרכוש את מוצרי החשמל ואלקטרוניקה שתמיד רציתם. ביום זה מומלץ לרכוש ניידים חדשים, גאדג'טים ושאר מוצרים שנחשבים יקרים בדרך כלל. כדי לבצע הזמנה בטוחה, בחנו את הפרטים הטכניים של המוצרים ובדקו כי הם מתאימים להתקנה בארץ. השוו מחירים, ואם אתם רוכשים סמארטפון: וודאו כי הוא יכול לפעול בשפה העברית. 

מוצרי ספורט

משקוליות, משקולות רגליים, ביגוד ספורטיבי, נעלי ספורט ממותגות, ועוד – את כל הציוד הספורטיבי אפשר לרכוש בהנחות. בישראל, מחירי ציוד הספורט גבוהים מאד, זאת בשל היבוא מחו"ל ושאר שיקולים של מס והוצאות. לכן רבים בוחרים ציוד ספורט דווקא מחנויות בחו"ל. עם זאת, יש לוודא כי המוצרים עומדים בתקנים והם בטוחים לשימוש. 

ריהוט וחפצים מעוצבים

תאמינו או לא, אבל בבלאק פריידי אנשים מייבאים לארץ ריהוט וחפצים גדולים במכולות, זאת משום שהתאריך בו הפריטים מוזלים – מהווה הזדמנות נהדרת לרכוש ציוד, ריהוט וחפצים לבית, או לבית העסק. ההוזלה המשמעותית במחירי ספות, ארונות, מיטות, מזרנים, ושאר פריטים – מאפשרת לישראלים לרהט ולעצב מרחבים בעלויות נמוכות באופן משמעותי. 

לסיכום, אם אתם צריכים לרהט, לעצב, לחדש ולנצוץ  – עשו זאת תוך בחירת מוצרים וחפצים בבלאק פריידי. בהצלחה! 

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך