logo-kol-ha

איך לבחור עגלה לתינוק?

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

הולדת חיים חדשים מאפשרת לכם ליהנות מאושר רב שאיתו מגיעה גם אחריות רבה יותר, כשעליכם לקבל את ההחלטות הנכונות בזמן הנכון.

לדוגמא, בחירת עגלה לתינוק שזה עתה נולד, והחלטה על העגלה הטובה ביותר מבין מספר סגנונות של עגלות עשויה לגרום לכם להתבלבל, אך העגלה המתאימה ביותר לצרכים שלכם היא הטובה ביותר, כך שרק אתם יודעים איזו מהם היא העגלה שאתם צריכים יותר. מאמר זה נותן לכם כמה טיפים על בחירת עגלה לתינוק.

שלבי הבחירה

בחרו סגנון – סגנון מתאים של עגלה לתינוק הוא סגנון שמתאים לאורח החיים שלכם.

הבנת הפונקציות – תכונות העגלה צריכות להתאים לכל הצרכים שלכם.

בחירה – אם העגלה עונה על הצרכים שלכם, קבלו החלטה.

בחירת סגנון

ראשית כל, עליכם לקבוע סגנון אחד של עגלה לתינוק שמתאים למצבכם, מכיוון שלסגנונות שונים של עגלות יש יתרונות שונים וכל עגלה מתאימה לסוג שונה של אורח חיים.

עגלה לכל מטרה

אם אתם גרים מחוץ לעיר ומחפשים עגלה לתינוק לפעילויות יומיומיות, כמו לצאת לפארק לטיול או ללכת לסופרמרקט, אז עגלה לכל מטרה מתאימה לכם יותר.

עגלה קלת משקל

אם אתם תושבי העיר או נוסעים לטיולים לעתים קרובות ומוטרדים מחללים צפופים ותחבורה ציבורית, אז עגלה לתינוק שהיא קלת משקל היא בחירה טובה יותר. כפי שמשתמע מהמונח, עגלה קלת משקל היא "קלה", כלומר, היא קטנה מאוד לאחר שמקפלים אותה.

היא מאוד נוחה לאחסון והיא מאוד גמישה מכיוון שהיא קטנה יחסית. מסיבה זו היא מושלמת לנסיעות – חלק מהסגנונות של העגלות מאפשרים קיפול למארז קטן מספיק, כך שניתן לאחסן אותה בתיק נסיעות.

משהו שכדאי לשים אליו לב: לרוב העגלות הקלות יש גלגלים קטנים ודקים, כך בלימת הזעזועים דלה יחסית, ולכן מומלץ להשתמש בעגלה זו על משטחים חלקים.

עגלת ריצה

אם אתם יוצאים לריצה כל יום או גרים בחיק הטבע ורוצים לנצל את זמן הטיול של התינוק להתעמלות, אז עגלה לתינוק שמתאימה לריצה תהיה אהובה עליכם, בהשוואה לעגלות רגילות, היתרון הגדול ביותר של עגלות ריצה הוא שהתפקוד שלהן טוב יותר, והן מתאימות לסוגי קרקעות שונים כמו עיר, דשא וחול.

העיצוב התלת-גלגלי מקל על ההורים להסתובב, במיוחד כאשר רצים עם התינוק, הסיבובים מאוד גמישים. יש לציין כי מכיוון שהגלגלים גדולים יחסית, שטח הקיפול תופס מקום רב יותר, כך שזוהי עגלה לתינוק שאינה נוחה מאוד לקיפול.

עגלה רב תכליתית

להורים שמחפשים עגלה לתינוק שתתאים למצבים שונים, עגלה רב תכליתית היא הבחירה הטובה ביותר. זהו טרנד פופולרי היום, והתפקוד שלה שלם ונוח יותר.

אתם יכולים להעביר את התינוק שלכם מהרכב לעגלה מבלי להפריע לו, והרכישה החד פעמית של עגלה ומושב לרכב חוסכת לכם הרבה זמן וכסף.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך