logo-kol-ha

מדריך קניית עגלול

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

מה חשוב יותר מבטיחות תינוקכם? רכישת עגלול היא אחת הרכישות החשובות ביותר שלכם. אפילו אם תנסו את העגלול בחנות, קשה לדעת איך תתמודדו איתו בחיים האמיתיים. דוחות צרכנים קונים ובודקים עשרות עגלולים, כשאתם ותינוקכם בראש השיקולים לאישורי הדגמים השונים.

אין סוג אחד של עגלול שהכי טוב לכולם. העגלול הטוב ביותר הוא זה עם תכונות שמתאימות לילדכם ולאורח החיים שלכם, במחיר בהתאם לתקציב שלכם. סטיילינג, חומרים קלים ותכונות נוספות מגדירים את המחיר, אך בדיקות המומחים מוצאות שלא תצטרכו להוציא הון על מנת להשיג עגלול טוב ובטוח.

בדיקות מעבדה

הבוחנים המקצועיים בדקו עשרות עגלולים במעבדות ובתנאי שטח, כדי להעריך אילו עגלולים קלים לשימוש, ניתנים היטב לתמרון, וכמובן בטוחים.

בודקים משתמשים בכל עגלול כמו שהורים היו עושים, עם משקל המדמה ילד במשך רוב הבדיקות שלהם. הם מכוונים את הרצועות, משענת הגב ובלמי הגלגלים, והם מקפלים ופורשים כל דגם ככפי שהייתם עושים כשאתם מעבירים את העגלול למכונית והחוצה ממנה. הם בודקים כל עגלול ומציינים את הגודל והמשקל בקיפול ובפרישה.

הגיע הזמן לצאת לטיול

מומחים יוצאים לתנאי שטח עם כל עגלול, עם "תינוק" מדומה על המושב, דרך מסלול מבחן עקומות, ומנווטים אותו על המדרכה בין חרוטים, מעלה ומטה על שפת המדרכה ואז מעל חסימות, כולל צמחיה, שיחים ועצים. 

ולבסוף, הם מעריכים את הבטיחות על ידי הכנת כל עגלול לבדיקות בטיחות סטנדרטיות כמו גם בדיקות יציבות ובלימה מעוצבות.

לתינוק עד גיל חצי שנה

תזדקקו למושב עגלול שנמצא במיקום נוח כמעט שטוח, שיכול להתקפל כשאתם מכניסים אותו למכונית, ושהוא נוח לתמרון. אפשרות נוספת? בחרו בדגם שתומך בבטחה בתינוק שלכם עד שהוא מפתח שליטת צוואר וראש ויכול להתיישב לבד. 

המומחים מציינים בסעיף תכונות ומפרט בדירוגי העגלולים שלהם אילו דגמים מתאימים לתינוקות מגילאי חצי שנה. עגלול טוב ומתאים יכול לפשט את חייכם.

לגילאי חצי שנה עד שלוש שנים

ברגע שתינוקכם יושב, סביר להניח שתיקחו אותו להרפתקאות ומשחקים בחוץ או בבתים של חברים. האם אתם נוסעים ברכב או הולכים ברגל? התשובות לשאלות אלה יכולות להוות גורמים מכריעים בעגלול שתבחרו.

אם אתם מסתמכים על התחבורה הציבורית, האוטובוסים והמוניות, תצטרכו עגלול קל וקומפקטי, יציב ומתקפל בקלות ובמהירות, שיעבוד היטב עד שילדכם יגיע לגיל שנה. אתם יכולים גם לשקול עגלול עם שמשיה, שמתאים לטיולים בחוץ. 

בשורה התחתונה, חשוב שתעשו את הבדיקות שלכם

המומחים מציינים בדירוגי העגלולים שלהם כמה שוקל כל עגלול שנבדק. אם יש לכם מכונית או שאתם נוסעים בתחבורה ציבורית, ודאו שהעגלול נכנס בקלות לתא המטען או למושב האחורי של הרכב, או שניתן להיכנס ולצאת איתו ממונית או מאוטובוס בקלות.

אם אתם גרים מחוץ לעיר, סביר להניח שתהיו במכונית ותצאו ממנה, מה שאומר שתצטרכו לבחור עגלול שמתאים למושב המכונית שלכם, במיוחד אם אתם נוסעים לטיולים ארוכים. יש הורים שקונים אחד מהעגלולים האלה, בתוספת עגלול קל משקל לנסיעה או טיול בפארק.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך