logo-kol-ha

איך הרפואה הסינית יכולה לעזור לטיפולי פוריות

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

זוגות רבים סובלים מבעיות פוריות ופונים לעזרת הרפואה בניסיונותיהם להיכנס להיריון. כאשר אנו אומרים רפואה, רובנו חושבים על הרפואה המערבית, אך נראה שדווקא הרפואה הסינית מצליחה להביא לתוצאות טובות בכל הקשור לטיפולי פוריות, לפעמים היא אף מתגייסת לעזרת הרפואה המערבית ותומכת בטיפולי פוריות.

בעוד הרפואה המערבית מתמקדת באברי הגוף והפעולות הקשורות באופן ישיר לתהליך הרבייה, הרופאה הסינית מסתכלת על הגוף כאל מערכת שלמה אשר צריכה להתקיים באיזון ובהרמוניה. הרפואה הסינית רואה בפריון את אחד הכוחות החשובים המניעים את הטבע, זה מה שמאפשר את המשכיותו של היקום. הסינים מאמינים כי אנרגיית החיים נמצאת דווקא בכליות והרבה פעמים פותרים את בעיות הפריון באמצעות טיפול בכליות, אך כמובן אין זה טיפול הדומה לרופאה המערבית. בהזדמנות זו אפשר גם לציין כי טיפולי פוריות ברפואה הסינית עלולים להיות שונים מאוד מאישה לאישה.

הרפואה הסינית לא באה לסתור את הרפואה המערבית ונשים רבות פונות אל הרפואה הסינית בעיצומם של תהליכי הפרייה או הזרעה המזוהים עם הרפואה המערבית. לפעמים נשים פונות אל הרפואה הסינית לצורך טיפולים טרום הריוניים אשר מכינים את גופן לקראת היריון בריא. ישנם מחקרים רבים המראים גידול בשיעור ההצלחה של טיפולי הפרייה בקרב נשים אשר פנו לעזרת הרפואה הסינית.

הרפואה הסינית מטפלת בנשים בצורה שונה לחלוטין מהרפואה המערבית. האבחנה מתחילה בשיחה אישית על מנת להבין את ההיסטוריה הרפואית, בדגש על בעיית הפוריות, הריונות קודמים ואת כל מאפייני המחזור הנשי והתופעות הקשורות בו. כמו כן ישנה בדיקת לשון, דופק ודגש על התזונה. אך מכיוון שהרפואה הסינית מסתכלת על הגוף כמערכת אנרגטית שלמה היא בודקת גם מרכיבים אחרים של הגוף על מנת לזהות מה הבעיה האמתית שיוצרת  את בעיות אי הפיריון.

לצורך הטיפולים , הרפואה הסינית אינה משתמשת בהורמונים אלא משתמשת בשיטות מסורתיות הכוללות דיקור, שימוש בצמחי מרפא, הקפדה על תזונה והטווינא (הטווינא היא שיטת פיזיותרפיה סינית מסורתית).

אם את סובלת מבעיות פוריות, אנו ממליצים בחום לגשת בראש פתוח לאבחון אצל מומחים לרפואה סינית.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך