logo-kol-ha

מגוון תכשיטים שיקנו לך מראה יוקרתי בחגים

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

רוח החג משרה אווירה מיוחדת ומהווה הזדמנות להתחדש ולרענן את המראה. לשדרג את המלתחה במגוון פריטי אופנה, לעצב תסרוקת חדשה, להתאים איפור וכמובן – להצטייד באוסף תכשיטים בהשראת הטרנדים העדכניים. עגילים, שרשראות, טבעות וצמידים שישתלבו עם ההופעה הכוללת לארוחת החג או כמתנה לכבוד השנה החדשה – התחלה אופנתית ומחמיאה!
בחגים אפשר לפרוץ מהשגרה עם נבחרת מרשימה של תכשיטים ייחודיים שמעניקים עוצמה ונוכחות לכל אחת ומשיגים את אפקט ה-WOW המבוקש. אילו מגמות בולטות בזירת התכשיטים לחגים וכיצד תבחרי את הפריטים הנכונים שילוו אותך בחגיגה?

החג הזה היכוני לנצוץ למרחקים


אין כמו להשקיע בחג בתכשיטים בעלי טוויסט. הקולקציות העכשוויות גדושות בתכשיטים שעברו עיבודים ואפקטים מעניינים להשגת טקסטורות מיוחדות כמו חיתוכי לייזר שמדמים אלמנט של תחרה. בנוסף, תכשיטים בגימור מאט או מבריק לפי בחירה ותכשיטים עם שיבוצים מיוחדים של אבנים כמו זירקוניה שמוסיפים ברק וייחוד. תוכלי לבחור תכשיט שמתכתב עם הלבוש כמו למשל, מבחינת סגנון – לבוש וינטאג' ותכשיטי וינטאג' או מבחינת גוון שחוזר בבגד ובאבן של התכשיט. 

אלמנט חגיגי אהוב


חשבי על מוטיב או אלמנט שאת אוהבת במיוחד והיית רוצה לאמץ בתכשיט לחג. כמו למשל, לב שמסמל אהבה או דמות דיסני אהובה שיש בה משהו נאיבי ועל זמני. עגילים בהשראת אלמנטים מהטבע המסמלים צמיחה או כל אלמנט שמסמל ברכה או משאלה שאת מאחלת לעצמך. אל תתפשרי על איכות המתכת ממנה עשוי העגיל, כדי ליהנות מעמידות גבוהה של התכשיט לאורך זמן, היפואלרגניות המתאימה לעור רגיש ובעל חזות אטרקטיבית. תכשיט איכותי ישמור על הניצוץ לאורך זמן בתחזוקה מינימלית. 

בולט ומושך זה שם המשחק


אין ספק שבחג את יכולה להרשות לעצמך להעז בתכשיטים נוצצים וזוהרים במיוחד כאשר גם לגודל יש משמעות. כך למשל אם במהלך היום יום את עונדת תכשיטים צמודים לאוזן הרי שבאירועים חגיגיים תוכלי לבחור דווקא עגילי כסף תלויים עם טאץ' ייחודי כמו פרפרים, לבבות או חישוקים גדולים. כנ"ל לגבי השרשראות והתליונים כאשר אפשר לבחור שרשרת שתבלוט על רקע החולצה או השמלה או המחשוף ולשדרג את התליון באמצעות צ'ארמס שיוצר מראה חדש גם לשרשרת ותיקה שמלווה אותך זמן רב. חשבי איך להפתיע ולרגש באמצעות שרשראות באורכים שונים או תליונים המשלבים בין מרקמים מיוחדים. החליטי מה את אוהבת: קווים מעוגלים או ישרים בסגנון מינימליסטי נקי ותוכלי לבצע את ההתאמה גם לפי סוג הבגד – שמלת ערב דרמטית ועשירה באלמנטים או בגד מחויט אלגנטי. ניתן לבחור תכשיט שיתמזג בהרמוניה או להפך ימשוך תשומת לב בחיבור עם הבגד.

טוטאלוק או מיקס אנד מאץ'? זו השאלה!


בבואך לבחור תכשיט לחג בדקי מה את יותר אוהבת: להתהדר בסט בו התכשיטים דומים זה לזה, בין אם בחזרתיות של מוטיב מסוים או בקו הסגנוני, בסוג החומר או בגוון המזוהה עם התכשיט או להפך – לשלב פרי סטייל בין עגילים, שרשרת וצמידים שאין ביניהם קשר עיצובי ברור. אפשר ליצור גם חיבור מעניין בין התכשיטים – למשל, ללכת על קונספט של לוק גיאומטרי עם תכשיטים בקווים גיאומטריים או על מוטיב חוזר של לבבות. כלומר, תכשיטים שהם לא מאותו סט אבל מתכתבים זה עם זה ומייצרים מראה הרמוני ושלם.

כיום אפשר לרכוש גם תכשיטים אונליין וליהנות ממבצעים והטבות על תכשיטים אהובים. גלשי לך בין התמונות של הפריטים, בדקי מהם החידושים ובחרי את הפריטים האפנתיים שילוו אותך בסעודת החג ובהמשך השנה. 

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך