logo-kol-ha

קורסים מקצועיים בתחום האסתטיקה

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

נשים רבות פונות לתחום האסתטיקה במטרה לרכוש מקצוע חדש. מצד אחד יש ביקוש מאוד גדול לאנשי מקצוע בתחום ומצד שני הקהל הישראלי, נשים וגברים כאחד פשוט רוצים להיראות טוב וחשוב להם המראה האסתטי שלהם. חשוב לדעת שמדובר בתחום עשיר עם מגוון רחב של מקצועות. בנוסף, זה שהחלטנו ללמוד תחום אחד, לא אומר שבשלב מאוחר יותר לא נוכל להוסיף תחום נוסף ולהעשיר את הרפרטואר המקצועי שלנו. 

אז הנה כמה דוגמאות לקורסים מקצועיים בתחום האסתטיקה.

קורס הסרת שיער

הסרת שיער היא תחום מאוד פופולארי הן בקרב גברים והן בקרב נשים. ניתן להסיר שיער בכל מיני שיטות כמו למשל הסרת שיער בלייזר באמצעות שימוש במכונה מיוחדת, הסרת שיער בשעווה וכדומה. לאחר סיום הקורס מקבלת התלמידה תעודה שמאפשרת לה לעסוק בתחום ואף לפתוח קליניקה משלה בה יש מכשירים להסרת שיער. 

לימודי קוסמטיקה

מדובר בקורס הארוך ביותר בתחום האסתטיקה, שכן קיים כאן גם היבט רפואי. במהלך הקורס לומדים את תכונות העור ואיך להתמודד עם סוגים שונים של עור. בסיום הקורס ניתן יהיה לדעת כיצד לטפל בעור בעייתי עם אקנה, עור רגיש, עור יבש, עור מעורב ועור בוגר. בקורס לומדים על תכשירים שונים, שימוש בחומצות, פילינגים, ויטמינים ומינרלים במטרה לשפר את מראה העור. גם כאן מדובר בתחום מאוד מתקדם מבחינה טכנולוגית כאשר קיימים מכשירים כמו למשל מכשיר להחדרת לחות לאיזון הPH הטבעי, מכשיר פוטו הפועל על אנרגיית הלייזר במטרה לחדש את תאי הקולגן ולשפר את גמישות העור, מכשיר מזותרפיה הפוצע את העור בעדינות ותורם רבות להחדרת החומרים לשכבות העמוקות יותר של העור ועוד. יש מגוון רחב של קורסים בתחום, לכן שווה לבדוק את הידע המקצועי המועבר בכל קורס ואיזו תעודה מקבלים בסיומו. 

קורס לאיפור קבוע

נשים רבות רוצות לחסוך את הזמן וההתעסקות הכרוכים בעמידה מול המראה בכל יום מחדש. לשם כך קיימת שיטה המכונה איפור קבוע. מדובר בסוג של ”קעקוע“ אותו מחדשים אחת לתקופה. ניתן לאפר את העיניים, הריסים והשפתיים. 

קורס פדיקור מניקור

לימודים אלה עוסקים בתורת העור והציפורניים. יש מגוון רחב של שיטות לטיפול כמו למשל מניקור רגיל, מניקור רפואי, מניקור בשיטת לק ג‘ל, ג‘ל באבקה, בניות מכל מיני סוגים ואת הכל לומדים בקורס זה.

לסיכום, תחום האסתטיקה הינו תחום נרחב עם המון קורסים ולכן שווה קודם כל לשאול את עצמנו מה מעניין אותנו ואיך אנחנו רואים את עצמנו מתקדמות בתחום זה מבחינה מקצועית. 

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך