logo-kol-ha

לימוד אנגלית בזמן חופשת לידה

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

חופשת לידה היא תקופה לא פשוטה, שכן אנו נמצאות בתהליך הסתגלות ולומדות איך לטפל בתינוק או בתינוקת החדשים שרק הגיעו לעולם והאירו את ביתנו עם המון אור. יחד עם ההתרגשות הגדולה, אנו מוצאות את עצמנו הרבה פעמים בתחושת בדידות שקשה מאוד להסביר במילים. יש לא מעט זמן שפתאום התפנה לנו וכאשר הבית מתוקתק, המשימות הושלמו, התינוק שלנו שבע וישן, יש המון דברים שאפשר לעשות כדי לתעל את עצמנו ולא לשקוע בתוך אותה בדידות או בתוך המערכת ההורמונלית שעדין לא מאוזנת ומוציאה אותנו משיווי משקל נורמלי. אחד הדברים הללו הוא ללמוד שפת אנגלית בזמן חופשת לידה.

למה זה כדאי?

נשים רבות מוצאות את עצמן מתלבטות לגבי הקריירה שלהן והרבה פעמים מתפטרות מעבודתן הן במטרה לחפש כיוון חדש והן במטרה להתמסר לגידול וטיפול בתינוק. ללמוד את שפת האנגלית בזמן חופשת לידה, זה משהו שיכול לסייע לנו בהמשך בתהליך בניית קריירה. אפשר למשל, לחשוב על כיוון חדש בו אנו יוצאות לדרך עצמאית ולקחת קורס אינטרנטי ללימוד אנגלית עסקית. בנוסף, אפשר סתם להחליט שאנחנו משפרות את האנגלית שלנו כדי לייעל כל מיני תהליכים בחיים שלנו, הרי מיותר לציין עד כמה ידיעת השפה ברמה גבוהה על כל היבטיה תורמת לחיים שלנו. 

אז איך עושים את זה?

יש כמה דרכים שבאמצעותן אנו יכולות ללמוד אנגלית בזמן חופשת הלידה.

  1. קורסים אינטרנטיים – יש מגוון רחב של קורסים אינטרנטיים בכל מיני רבות שאפשר לקחת. יחד עם זאת, ניתן במקביל להוריד אפליקציה ללימוד אנגלית וכך לשפר בצורה משמעותית את אוצר המילים שלנו. 
  2. אחד על אחד – ניתן בערב למשל, כאשר בן הזוג חוזר הביתה, אחת לשבוע להזמין אלינו הביתה מורה פרטי ולעשות שיעור אנגלית בעלות שנעה בין 100-200 שקלים. בצורה כזו ניתן לשפר את האנגלית משמעותית, שכן שיעור זה מותאם בדיוק לצרכים, ליכולות ולמטרות שלנו. 
  3. צפיה בסרטונים – כאשר את מבשלת לעצמך או שואבת חלב, תוכלי לנצל את הזמן ולצפות או להאזין לסרטונים ופודקאסטים באנגלית. מדובר בשיטה מצוינת בה אנו שומעות את השפה ומשפרות את השמיעה והדיבור שלנו כאחד.
  4. מנוי לעיתון – ניתן לעשות מנוי למגזין או עיתון חדשותי באנגלית. עיתונים ומגזינים מגיעים אחת ליום, אחת לשבוע או אחת לחודש, תלוי בתחום שבחרנו. ניתן לבחור מגזינים העוסקים בכל מיני תחומים כמו תיירות, מדע, היסטוריה, תרבות, עיצוב ועוד. כך אפשר לשפר גם את הקריאה וגם את אוצר המילים שלנו. 
פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך