logo-kol-ha

שעוני רולקס לאישה: עיצובים שמרחיבים את הלב

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

מבין כל המרכיבים הרבים שנכנסים לייצור שעוני רולקס, החוגה היא הרכיב המדהים ביותר. כדי להשיג הצלחה ומוניטין כמו שיש לחברת רולקס, כל תכונה, מהצבע, דרך המדדים ועד החומר, צריכים לעבוד יחד על מנת ליצור שלם הרמוני, ובמיוחד כשזה מגיע לשעוני רולקס לנשים. 

יש מגוון אינסופי כמעט של דגמים, ורולקס אחראית לכמה מהדוגמאות המדהימות ביותר, בשיטות ייצור, עיבוד ועיצוב שהם ממשיכים להקפיד עליהן לאורך כל השנים. אז בואו נבחן מקרוב את היתרונות הרבים של בחירת הדגמים הנשיים של שעוני רולקס.

דגמי הצוללת

מותג הצוללת הצליח יותר מכל המותגים האחרים בתחום שעוני היד, ויש בזה שילוב של אירוניה וריגוש, כי הדגמים כל כך מוצלחים, עד שאספנים מוכנים להתגבר על חלק מהפגמים הזעירים שניתן לראות על כמה מהדגמים המקוריים.

דגמי הצוללת של שעוני רולקס זמינים גם בדגמים וינטג', והמחירים שלהם משתנים בהתאם לשיקולי ההעדפה לקניית שעונים חדשים או מיד שנייה.

דגם הצוללת הראשון יצא בשנת 1978, בעיצוב של זהב מוצק, והסדרה הראשונה כללה פונקציה של תאריך. שעוני רולקס לנשים זמינים בשתי גרסאות: אחת עם חיוג שחור ולוח מעוצב, והגרסא השנייה זהה, רק בכחול. 

צבעים ייחודיים ועשירים

הדגמים הייחודיים של שעוני רולקס זמינים בגווני כחול או סגול עשיר, בסגנון של צבעים "טרופיים" שנגרמים על ידי חשיפה לאור השמש, או לכמות מסוימת של לחות.

דגמים מרהיבים אלו הם שהופכים שעוני רולקס לנשים לייחודיים, ומבחינת אספנים, ייחודיות שווה יוקרתיות. לכן אספנים רבים משלימים את האוספים שלהם עם שעוני רולקס בדגמי רטרו שנראים מלכותיים והם נדירים בתעשיית השעונים.

רולקס דייטונה

זהו דגם נוסף של רולקס שגורם למעריצי המותג לפיק ברכיים, בזכות התכונות המתקדמות שלו והצבעים המשתנים, למרות שזהו דגם שנחשב לפחות בולט. כשהדור השני של הכרונוגרף האהוב ביותר בעולם קיבל תנועה מתפתלת עצמית בפעם הראשונה בשנת 1988, נולד הדגם שנקרא דייטונה, והוא זמין היום בגווני שחור או לבן.

במשך פרק זמן קצר מאוד בין השנים 1994 ל-1995, חברת רולקס השתמשה בלכה אורגנית על גרסאות שעוני רולקס לאישה, אשר התגלו מאוחר יותר. בצורה אחרת של עיצוב טרופי, הטבעות החיצוניות של השעונים יוצרו ברכיבים מתאימים לחשיפה לקרינת השמש, בצבעי חום זהוב.

אי אפשר לסיים בלי לדבר על עולמם של אספני שעוני רולקס מדגמים נדירים ומיתולוגיים

הדגם המקורי של שעוני רולקס מסדרת GMT שוחרר לראשונה בשנת 1954. זה היה פרויקט שיתוף פעולה בין רולקס לבין חברת התעופה המובילה פאן-אם, והשעונים בסדרה זו הציגו שני אזורי זמן בו זמנית על מנת לסייע לצוותים של חברת התעופה להתנהל היטב בכל אזור זמן.

התוצאה הייתה הצלחה מאסיבית מההתחלה, ועד מהרה דגמי רולקס הפכו לפריטים הכי אטרקטיביים מבחינת אספנים, והם התחילו לחפש את כל הגרסאות שיוצרו במשך השנים. גם הדגמים של שעוני רולקס לאישה מבוקשים ביותר על ידי אספנים, בזכות העיצוב המוקפד והמרהיב שלהם.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך