logo-kol-ha

3 דברים שאת יכולה לעשות כשהעולל ישן בצהריים

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

את נמצא בבית ב"חופשת" הלידה עם הקטן שאך לפני כמה חודשים יצא לאוויר העולם. (למה "חופשת" במרכאות? כי רק את ושכמותך מבינות כמה זה הכול חוץ מחופשה…) את קמה איתו בלילה, מאכילה אותו בכל כמה שעות, משחקת איתו בשעות הבוקא, מחליפה, מכבסת, תולה ונמצאת איתו בכל רגע נתון. בשעות הצהריים הוא ישן וזה הזמן שלך לעשות משהו אחר מעבר ללהיות סביבו ואיתו.

אז הנה 3 דברים שאת יכולה לעשות לעצמך. כן, לעצמך! יש דבר כזה ואם לא תדאגי שזה יקרה, את עלולה להתמוטט מתישהוא:

לישון ברצף

זוכרת את הדבר הזה שאנשים שאין להם תינוקות או ילדים קטנים בבית עושים? קוראים לזה לישון ברצף! זה כמובן יכול לקרות רק בתנאי שהעולל ישן כמה שעות בצהריים בלי להתעורר, ואם הוא כזה זה בדיוק הזמן שלך לזנק למיטה, להשלים כמה שעות שינה ולהתאושש קצת. את לא יודעת איך יהיה הלילה הבא ואם את מרגישה עייפה ומותשת, כדאי שתנסי לנצל את ההזדמנות. מי שמתאמצת קצת ומצליחה להרגיל את התינוק שלה לשעות שינה מדוייקות, זוכה לשעות כאלו של חסד בכל יום.

לעשות מה שאת אוהבת

תעצרי רגע עם כל הכביסות, הקיפולים והכלים שיש לך ותנסי בכל זאת להקדיש קצת זמן לעצמך. את חייבת את זה ועם כל העומס ורשימת המטלות שעוד יש לך לעשות, כדאי שתקדישי גם זמן לעצמך, למה שאת אוהבת. זו יכולה להיות קריאה ששעה ממנה ביום יכולה לעשות לך פלאים, זו יכולה להיות הסדרה הזו שכבר מזמן רצית לראות, ויכול להיות גם סתם רביצה עם מגזינים שאת אוהבת לעיין בהם שוב ושוב. מילת המפתח היא: את. כן, תעשי רק מה שאת אוהבת ולא רק מה שאת חייבת בזמן הזה.

לעשות קורס און ליין

פעם, בשביל ללמוד משהו ולהתקדם בחיים היינו חייבות לצאת מהבית. לא היתה אז רשת אינטרנט ומי שרצתה לרכוש מקצוע או סתם ללמוד משהו חדש, היתה חייבת למצוא לזה זמן, וזמן כידוע לאימהות לילדים קטנים, הוא מצרך נדיר עד בלתי ניתן להשגה. אבל היום המצב שונה לגמרי. היום אם יש לך שעה – שעתיים בצהריים, את יכולה לעשות קורס און ליין, ללמוד, להתפתח ואפילו לרכוש מקצוע.  לא, לא מדובר רק על סרטונים ביוטיוב אלא ממש על לימודים אחד על אחד עם מורה פרטי. אם ניקח לדוגמא עיצוב גרפי, את יכולה לעשות קורס און ליין לאחר שקבעת עם המורה וגם לו מתאים בשעות כאלו, להתחבר אליו באמצעות תוכנה ייעודית ותוכלי לשבת וללמוד ממש כאילו הוא יושב לידך. כן, היום אין סיבה לא לשאוף ולהתקדם גם כשנמצאים בבית. היום עם קורסי האון ליין אפשר לנצל גם שעות בודדות ביום ולהגיע רחוק.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך