logo-kol-ha

מה כדאי עבור הילד שלכם? מיטת מעבר או מיטה רגילה?

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

מעבר למיטה חדשה עבור פעוט היא לא תמיד דבר פשוט. גם עבורו וגם עבורכם. אך זוהי החלטה שאתם צריכים לקחת. האם לרכוש לפעוט שלכם מיטה רגילה או מיטת מעבר?

עבור זה, החלטנו לבוא לעזרתכם ולהסביר לכם על מה צריך להסתכל כששוקלים להחליף מיטה-

מה צריך לשקול?

ראשית, זכרו כי תהליך מעבר למיטה חדשה הוא ייחודי לכל פעוט. ישנם פעוטות שכבר בגיל 18 חודשים מוכנים לעבור אל מיטת מעבר לתינוק וחלקם בוחרים לקחת את צעד המעבר הזה מאוחר יותר. במקרים מסוימים, הדבר קשור להתפתחות הרגשית של התינוק. כשהתינוק לא מוכן לשחרר נפשית עריסתו. נסו לראות כיצד הוא מרגיש ופעלו בהתאם. הכינו אותו למעבר, דברו איתו על המעבר, על המיטה הגדולה, הסדינים החדשים והגדולים, הכרית החדשה והכל עבור ילד גדול.

במקרים אחרים, הצורך למיטת מעבר הוא יותר קשור לפן הפיזי של התינוק שלכם. אם ההתפתחות של ילדכם היא מהירה ונדמה שהוא גבה משמעותית ועריסתו כבר סוגרת עליו, מעבר למיטה גדולה יותר יהיה נחוץ. ערכו את הבדיקה הבאה, אם ילדכם מצליח בקלות לצאת ולהיכנס לעריסה, אם גובה החזה שלו עולה על גובה מעקה העריסה, הגיע הזמן להחליף למיטה גדולה יותר. אז השאלה היא בעצם, האם מיטה רגילה או מיטת מעבר לתינוק?

מיטת מעבר

מעבר למיטת מעבר עשויה להיות קלה יותר עבור הפעוט שלכם מאחר והיא דומה בגודלה לעריסה. מיטות מעבר רבות מגיעות עם ציורים או בצבעוניות כזו שתגרום לפעוט שלכם להתרגש מן המעבר. כמו כן, מיטת מעבר לתינוק שלכם יכולה להיות נוחה ונעימה עבורו כיוון שלא מדובר בשטח מיטה גדול והוא אינו יכול למצוא עצמו במיטה מסיבית מדי עבורו. חשבו על זה כך, מיטה זוגית נראית עצומה עבור הפעוט שלכם כך שמיטת מעבר עשויה להיות הפתרון האולטימטיבי בשביל להרגיל אותו למיטה הרגילה בהמשך הדרך.

כמו כן, מיטת המעבר לוקחת פחות מקום. כך שאם אתם מתכננים להרחיב את המשפחה וצריכים להשתמש בעריסה עבור התינוק הבא שבדרך, מיטת מעבר לתינוק שלכם יכולה להיות החיסכון במקום שאתם צריכים. כך, תוכלו להניח גם את התינוק הטרי וגם את הפעוט שלכם באותו החדר, מבלי להרגיש שקיים עומס או שאין מקום בחדר עבור שניהם יחד.

בנוסף, לא יהיה לכם הצורך לרכוש מצעים חדשים או מזרון חדש. לעתים קרובות מאוד המזרון של העריסה יהיה תואם למזרון של מיטת המעבר ותוכלו להשתמש באותם הסדינים והציפות גם למיטת המעבר.

מה בשורה התחתונה?

ישנן מיטות מעבר שבנויות בצורה כזו שיכולות להתארך עם הזמן ולהתאים עצמן אל הפעוט שלכם. כך, מיטת המעבר יכולה בקלות להפוך למיטה רגילה. אך אם אתם מחליטים על מיטת מעבר, קחו בחשבון שלא תוכלו לשכב לצד ילדכם בעת השכבה לישון.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך