logo-kol-ha

מחפשת דרכים להירגע? על ריברסינג כבר שמעת?

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

ישנן סיבות רבות להשתמש בטכניקת הריברסינג, בין אם לשחרור מתחים יומיומיים, פחדים, חוסר ביטחון או תופעות אחרות המשפיעות בפן הפיזי והנפשי. זו בדיוק הסיבה למה עבודת נשימה מודעת נחשבת לטכניקה מומלצת. אם עוד לא הבנת עד הסוף מה אומר למעשה טיפול ריברסינג, הנה הסבר קצר עליו ולמה כדאי לך להתנסות בטיפול כזה-

אז מה זה בעצם ריברסינג?

ריברסינג היא שיטת נשימות שמחברת אותך עם תת המודע שלך, עם המחשבות העמוקות ביותר, האמונות והרצונות שלך. כמו כן, ריברסינג יכול להוות לך סוג טיפול שעוזר להתגבר על בעיה מסוימת ונקודתית. החל מדיכאון ועד לקשיים במערכת היחסים וכמובן יעזור לך להכיר את עצמך בצורה הטובה ביותר.

ריברסינג הוא למעשה תהליך טרנספורמטיבי מתמשך שיסייע לך לשלוט על המוח והגוף שלך ובסופו של דבר יאפשר לך להגיע לאיזון בשגרת החיים שלך.

איך זה עובד?

בטיפול ריברסינג, הנשימה פועלת כמעין גשר בין המודע לתת מודע, בין הנפש לגוף. את יכולה לשלוט על הנשימה שלך במודע על ידי תרגילי נשימה מעולם היוגה, אך אין לך מה לדאוג אם לא זכרת לעשות תרגילי נשימה במהלך היום, כך או כך את נושמת. ריברסינג עובד על עיקרון הקשר בין הנפש לגוף לפי נשימות. עם הנשימות המודעות תוכלי להרגיש את שחרור הלחץ והמתח מהגוף.

באמצעות נשימה רציפה וללא הפסקה, הגוף שלך לוקח יותר חמצן מהרגיל, דבר שמשנה את רמות הפחמן הדו חמצני במוח שלך. אם נגיד את זה באופן ישיר, את בעצם נכנסת למצב טראנס עצמי שבו זיכרונות, תמונות, רגשות או תחושות גוף יכולים לצוף על פני השטח ובאותה נשימה להשתחרר החוצה וממך. כוחו של טיפול הריברסינג הוא החוויה אותה את עוברת שמאפשרת לך לשחרר ולפרש מחדש מקרים שקרו לך בעבר מנקודת מבט חדשה יותר.

באמצעות נשימה מחוברת, את צוברת מחדש אנרגיית חיים (צ'י), המתחילה לנוע בחופשיות בגופך ומשחררת את החסימות הטמונות במערכת ארבעת נקודות האנרגיה שלך- פיזית, רגשית, נפשית ורוחנית. טווח החוויות יכול לנוע בין תחושות פיזיות של כאב או הנאה. שחרור חסימות בשימוש חום יכול להוביל לשחרור רגשות עצובים או כועסים. דרך הטיפול תוכלי להגיע לתובנות חדשות על החיים שלך ועל הצורה בה את חיה אותם.

תפקיד המטפל

המטפל הוא למעשה המדריך שלך בתהליך הריברסינג. תפקידו של המטפל יהיה לתמרן אותך כך שתנשמי לפי שיטת הטיפול. הוא ידבר איתך קודם בכדי להכיר אותך מעט יותר טוב, ולאחר מכן יתחיל לבקר את נשימותייך. כמובן שעל המטפל להיות מוסמך לטיפולי ריברסינג. חשוב שתבדקו זאת כיוון שקיימת חוקיות כשהדבר מגיע לנשימות ולכן עלול להיות מסוכן למטפל שאינו מוסמך ריברסינג וכמובן למטופל.

בשורה התחתונה, אם אתם מרגישה שאת סגורה בתוך קופסא ולא מצליחה לראות דברים כמו שהיית רואה בעבר, נסי טיפול ריברסינג, תופתעי לגלות כמה הכוח אצלך.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך