logo-kol-ha

בונים על השטח שלכם? הנה מה שאתם צריכים לדעת

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

שיפוץ הבית או הקמת בית מעפר עלולים להיות דבר קשה מאוד לביצוע. לא משנה כמה אתם מבינים בשיפוץ והקמה, לא תוכלו למנוע כשלים הקורים באופן טבעי בפרויקטים כאלו.

אז אם וכאשר אתם בונים על השטח שלכם, הנה כמה דגשים למסלול עבודה נכון על הפרויקט שלכם-

זה הולך להיות ארוך יותר משחשבתם

אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לזכור מהרגע בו אתם מחליטים על שיפוץ הנכס שלכם הוא עניין הזמן. גם אתם מתכננים את תוכנית הבנייה לעשרה שבועות, אתם חייבים לקחת בחשבון עיכובים מסיבות שונות. בין אם מדובר בתכנון לא נכון של צינורות המים או קצר חשמלי שנוצר והדבר מצריך את הזזת תשתית החשמל והתקנתה מחדש. כשאתם מוכנים לכך שהזמנים עלולים להתארך, הציפייה שלכם לא נשברת, אין אכזבה וההיגיון עובד.

שכרו איש מקצוע

תכנון בית הוא לעולם לא דבר קל ובזמן שלכם אין את הידע הנדרש כדי לתכנן כשורה את הבית החדש שלכם, חשוב שתיעזרו באנשי מקצוע. כך למשל, אדריכלית ישראלית מנוסה תוכל לעוזר לכם עם הידע המקדים שלה על הבנייה בארץ, האפקטים של מזג האוויר על החומרים בהם תבחרו ותדע לנתב את הבנייה בצורה הנכונה והבטוחה ביותר, בעזרת הידע שלה באדריכלות.

תכתבו הכל!

כשעובדים על תכנון הבית, חשוב מאוד שתרשמו כל דבר שאוזניכם קולטות. כאשר אתם בשיחה עם האדריכלית שלכם, כתבו כל דבר שהיא אומרת ממספר המעלות והזוויות ועד לצבע הקיר החיצוני שבחרתם. מאחר והמון פרטים בבניית הבית מצריכים מספרים וקודים, רצוי שיהיה לכם את התיעוד שלכם, למען הביטחון האישי שלכם כאשר מועד ההזמנה מגיע או כאשר יש לוודא כי ההזמנה שהגיעה היא נכונה.

זה כנראה הולך לעלות לכם יותר משחשבתם

למרבה הצער, זה נכון. כמו שדברים בלתי צפויים יכולים לקרות בתהליך הבנייה, כך תאלצו להוסיף לתקציב שלכם לפי גודל התיקון אותו אתם צריכים לבצע בבית שלכם. אם תקבלו את העובדה הזאת מראש, העובדה אולי תכאב פחות במועד בה תצטרכו להתמודד איתה. אם זה מנחם, אין כמעט שיפוץ בעולם שלא מצריך עלייה של התקציב המתוכנן. אם זה לא קרה לכם, אתם לחלוטין ברי מזל! יתרה מזאת, אל תתבאסו כל כך התקציב כאשר מדובר בבית שלכם לשנים ארוכות ויפות. זו תהיה השקעה נכונה לטווח הארוך.

ייקח לבית זמן עד שיהיה מושלם.

גם כאשר סיימתם את הבנייה, הקירות צבועים והריצוף מונח, ייקח לבית שלכם זמן עד שייראה כמו שאתם רוצים ורואים אותו בדמיון. גימור תהליך הבנייה הוא למעשה השלב הארוך ביותר בשלבי הבנייה ונמשך גם לאחר שצוות הבנייה סיים את עבודתו. היו מוכנים לאבק שיפוצים מצטבר בחודשים שאחרי הבנייה.

לסיכום, אם אתם רוצים שהבית שלכם יבנה בצורה בטיחותית, בטוחה ונכונה, עקבו אחר הפרמטרים המבטיחים את הצורות הללו. החל מאדריכלית מנוסה ועד להשלמה עצמית על כל מה שהולך לבוא. במפתיע או לא.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך