logo-kol-ha

3 פחדים נשיים ואיך להתגבר עליהם

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

כמעט כל אישה בעולם מפחדת ממשהו מסוים או מכמה דברים ביחד. בין אם מדובר בפחד מהזקנה, מהשמנה, מחסור בכסף ועוד. פחד הוא דבר טבעי, אך כשאתן נותנות לו להשתלט עליכן, אתן למעשה נותנות לו להתגשם.

כדי להפסיק לפחד צריך לדעת איך להתמודד עם הפחד. ובשביל זה הבאנו לכם 3 פחדים נפוצים והדרך להתמודד איתם-

הפחד מהזקנה

הנעורים הם דבר יפה, אך אין זה אומר שהזקנה אינה יפה גם. לנשים רבות לוקח זמן רב להבין כי הזדקנות היא לאו דווקא דבר רע וכי יש בה דברים יפים מאוד. כמעט כל אישה המסתכלת על עצמה בראי מפחדת למצוא קמט חדש או סממן אחר להזדקנות שלה. החשש עולה כאשר אתן מרגישות שהאיפור, צבע השיער ושאר העזרים לא יצליחו להסתיר את ההזדקנות שלכן. אולם, להכיר ולקבל את התהליך, לדעת שזהו חלק טבעי בחיים ושכולן עוברות את זה יכול להיטיב עמכן.

אם תחשבו על זה לרגע, ככל שאתן מתבגרות אתן רק הופכות לחכמות יותר, דבר שיכול לשרת אתכן בכל פן בחייכן ובעיקר כאשר אתן שואלות את עצמכן איך להתגבר על הפחד . הזדקנות היא בלתי נמנעת, ואם אתן מבלות את שנותיכן המוקדמות בדאגה מכך, אתן עלולות לגלות שהזדקנתן מהר מדי ורק מהדאגה.

הפחד ממחסור בכסף

גם אתן לא מחפשות להיות הנשים העשירות בעולם, הדאגה ממחסור בכסף קיימת אצל המון נשים ברחבי העולם. גם בימינו, השוויון הכלכלי אינו שווה וזהו דבר ידוע שנשים מקבלות שכר נמוך משל גברים. הפחד מחוסר היכולת לכלכל את עצמכן הוא נורמטיבי ולמעשה לא קיים רק בקרב נשים. אם אתן רוצות לנצח את הפחד הזה, אתן פשוט צריכות להבין מהו עושר בשבילכן ובעיקר מהו עוני ואיך להימנע מלהגיע אליו.

הפחד מפני עלייה במשקל

זהו אולי הפחד הגדול ביותר בקרב נשים. נשים רבות סבורות שהן מכוערות כאשר הן מעלות מעט במשקל. אפשר לראות את זה כבר אצל בנות נוער, אשר מרעיבות עצמן בדרכים יצירתיות רק כדי לא לעלות במשקל ולהמשיך ולהרגיש אטרקטיביות. הפחד מהשמנה הוא פחד המצריך עבודה רבה להתגברות עליו. אז כשזה מגיע להשמנה, איך להתגבר על הפחד? למזלכן, נושא ההשמנה הוא בעל מודעות גבוהה מאוד ויש אינספור עסקים המוכנים לעזור לכן להתמודד עם הפחד שלכן. הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית.

חשוב! אין אדם אחד בעולם שלא מפחד ממשהו. הפחד הוא לגיטימי ונורמלי לחלוטין. כאשר מתגברים על הפחד ומסתכלים אחורנית, מבינים כי הפחד טמון אך ורק בכם וכי רק אצלכם היכולת לשנות ולהתגבר עליו. אם אתן מפחדות ממשהו, נסו לחשוב על הפחד, מה גורם לכן לפחד ואיך אתן יכולות לשלוט בפחד וללכת איתו יד ביד. התגברות על פחד מביאה הרבה יותר מרק ויתור על הפחד. היא מביאה איתה ביטחון, מצב רוח משופר והיכולת לעשות דברים שטרם עשיתן, אך ורק בגלל שפחדתן.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך