logo-kol-ha

רוצה לפנק את אמא? כך תעשי את זה

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

גם אם יום ההולדת של אמא כבר עבר, יום הנישואין של ההורים יהיה רק בסוף השנה ואתם לא רואים באופק איזושהי סיבה למסיבה, לפעמים לא צריך אחת. אמא, שכל חייכם הייתה בשבילכם, דאגה לכם, עזרה לכם ותמכה בכם, היא אולי האדם היחיד בעולם שלא צריכה להיות סיבה בשביל לפנק אותה קצת.

בזמן שאמא היא מילה אחת המתארת דמות אחת, אפשר להודות כי כל אמא שונה מהשנייה. וכשדבר כזה קורה, גם המתנות יהיו שונות אחת מהשנייה. לכן, הבאנו לכם שתי סוגי אימהות שאולי יעזרו לכם לפענח מה דווקא אמא שלכם תרצה לקבל.

מתנות לאמא שאוהבת להתגנדר

אימהות רבות יסרבו לצאת מהבית שלהן לפני שהן מטוקטקות מכף רגל ועד ראש. אם אמא שלכם היא כזאת, אתם בוודאי יודעים. ההתארגנות תתחיל שעות לפני שצריך לצאת, השיער יהיה חייב לעמוד במקום, האיפור נכון לאירוע והבגדים נבחרו בקפידה. כשאמא אוהבת להתגנדר, חפשו מתנות לאמא באזור הקוסמטיקה. כך, תוכלו לתת לה במתנה מראת איפור אופנתית המצוידת במנורות לד קטנות או אפילו ערכת ניקוי למברשות האיפור שלה.

כשבוחרים מתנות לאמא, צריך לחשוב מה יגרום לה לחייך, מה יגרום לה לאושר. לכן, המחיר בכלל לא חשוב ויוקר המתנה לא חייב להיות גבוה. המחשבה העומדת מאחורי המתנה היא שמשחקת את המשחק. לכן, גם סט מסרקים דמוי אולר כמתנה תהיה נהדרת מאחר ואמא שלכם תוכל לשים את סט המסרקים בתיק לשעת צרה.

מתנות לאמא בעלת אלף התכשיטים

בשעה שיש נשים שאוהבות להתאפר, יש נשים שאוהבות נורא לאסוף כמה שיותר תכשיטים בעבור המגוון הרחב. אם אתן זוכרות את עצמכן בילדותכן לוקחות לאמא שלכן את התכשיטים שלה, היא ודאי הרחיבה מאז את האוסף וכעת יש לה אינספור תכשיטים שונים ומשונים. אם אתם חושבים על מתנות לאמא שיעשו לה נחמד בלב וקצת סדר על השידה, תוכלו לבחור מתלה תכשיטים בצורות שונות או אף מתלה תכשיטים, בעל כיסים רבים, לתלייה בצורת שמלת אישה.

בנוסף, אם אתם לא מעוניינים במתלים לתכשיטים, קיימות גם צלוחיות קלאסיות וססגוניות, קופסאות שונות ויעילות המחביאות בתוכן מגוון מגירות וכיסים עבור התכשיטים של אמא.

אז כמו שבטח כבר הבנתם, כשאמא יש רק אחת, כל אמא מחביאה בתוכה עולם ומלואו ותשוקות יומיומיות. כאשר חושבים על אמא חושבים על בית, על מקום מבטחים ובמקרים מסוימים חושבים על חברות טובה ועמוקה שנרקמה עם חלוף השנים. כמו שאמרנו בתחילת המאמר, אמא היא אחד מהאנשים הקיימים בעולם שלא מצריכים סיבה למסיבה. כאשר אתם רוצים לחגוג את האהבה לאמא, יש איך.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך