logo-kol-ha

תחפושות לנשים לפורים 2019

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

תחפושות לנשים לפורים 2019

החג הצבעוני, השמח והייחודי ביותר בשנה מגיע! אם מחפשת תחפושת לפורים, אבל אין לך רעיונות – המאמר הבא הוא במיוחד בשבילך!

חג הפורים מאפשר לרבות מאתנו הזדמנות פז להיות כל מה שתמיד חלמנו, החל מנסיכת דיסני ועד לדמויות עכשוויות של גיבורות על. כדי שתוכלי להגשים חלומות, להתחפש לדמויות ייחודיות ולמצוא את התחפושת האידיאלית ביותר בעבורך, הכנו לך רשימה של כמה תחפושות מומלצות לפורים 2019!

מאמנת כושר 

זה לא משנה אם כל השנה עבדת בחדר הכושר או לא, משום שבאמצעות כמה פריטים פשוטים, תוכלי להתחפש למאמנת כושר.  

עם טייצים לנשים במגוון צבעים, חותלות, גופיה צמודה, מיזע ומשקולת יד – תוכלי להתחפש בקלות למדריכת כושר מן המניין! מעבר לזה, מדובר בתחפושת נוחה במיוחד (מי אמרה נעלי ספורט ולא קיבלה?), כך שתוכלי לפזז ברחבת הריקודים, כמו גם במסיבות הרחוב שמתקיימות ברחבי הארץ במהלך ימי החג.

גיבורת על

וונדר וומן העכשווית או זאת שכבשה את ליבנו בשנות ה 50? אשת החתול הידועה אשר הערימה על באטמן לא מעט, פוייזן אייבי, פנטומה, אשת הג'ונגל המסתורית, או אפילו האלמנה השחורה – כולן גיבורות על, כשלכל אחת מאפיינים משלה.

אם את רוצה להרגיש כמו גיבורת על לכמה שעות טובות ולהצטייד בתחושת עוצמתית ומיוחדת, תוכלי לרכוש תחפושות של גיבורת העל האהובה עליך, או אפילו להכין אותך לגמרי בעצמך!

בחרי בשריון נשי וחרב עבור תחפושת וונדר וומן. עבור 'פויז'ן אייבי' בחרי חליפת טייץ ירוק ועטרי את ראשך בעלים. בשביל להיות לכמה שעות האלמנה השחורה, כל מה שאת זקוקה לו הוא בגד צמוד וצבעי פנים עבור ציור קורי עכביש. היי יצירתית, ובכך תכלי להרכיב תחפושת יפה במחיר אטרקטיבי.

דמויות מהסרטים

מלבד גיבורות על, ישנו מגוון רחב של דמויות אגדיות מהסרטים כמו מרלין מונרו, אידית פיאף, אומה ת'ורמן בספרות זולה, מליפיסבנט הירוקה ועוד. מי שרוצה להפוך בפורים הזה לכוכבת סרטים ידועה, תוכל לבחור תחפושות של מגוון דמויות מרושעות החל מהמכשפה המפחידה מהאגדות ועד לאחיות הרשעות של סינדרלה. כמו כן, ישנן מגוון דמויות חביבות ומדליקות כמו בטי בופ, אפריל אוניל,  ג'סיקה ראביט (אהובתו של הארנב רוג'ר ראביט) ושאר דמויות מפולפלות ומצחיקות. כמובן שתוכלי להרכיב את התחפושת בעצמך, באמצעות רכישת אביזרים ופרטי לבוש מתאימים.

נשים מהעבר

מי שאוהבת תלבושות וינטג' ורוצה להרגיש איך זה להיות 'אישה של פעם', תוכל להתחפש לאישה שהגיעה משנות ה 20 של המאה העשרים ואחת עם שמלה צמודה מנצנצת, איפור שחור דרמטי ונוצה על קארה קצר ונשי. עוד ניתן להתחפש לדמות משנות ה 50 התמימות (תחפושת מלווה בשמלות מידי צבעוניות), ואף לאישה נוצצת מרחבת הדיסקו של שנות ה 80' באמצעות טייצים צמודים וזוהרים לנשים .

דמויות מצוירות

בחג הפורים כל אחת יכולה להראות כמו אלזה, פוקהונטס ואפילו שלגייה. אם תמיד חלמת להיות נסיכה מהאגדות, או שאת מחפשת תחפושת נשית ועדינה, תוכלי להתחפש לכל דמות מצוירת שרק תרצי!

באמצעות שמלה עם חצאית נפוחה, כתר, פאה בלונדינית ועוד –  תוכלי להפוך לאלזה מהסרט "לשבור את הקרח". כמו כן, תחפושת של אינדיאנית, נוצה צמודה עם סרט לראש ומחרוזת ירוקה תעניק לך את המראה האקזוטי של פוקהונטס. כדי למצוא השראה לתחפושות מסוג זה, תוכלי להיכנס לפינטרסט, ולחפש תמונות של התחפושת הרלוונטית.

ברבי

הברבי המוכרת יכולה להראות נפלא בכל מסיבת פורים! באמצעות פאה בלונדינית ארוכה, תלבושת וורודה, וצלילית עיניים כחולה: כל אחת (כן גם אם את הטיפוס הציני ביותר), יכולה להראות כמו ברבי מושלמת!

אז כעת שיש לך כמה רעיונות בראש, זה הזמן להתחיל  לתפור, להתאבזר ולהתכונן לחג הפורים, תוך יצירת תחפושת מפתיעה ומיוחדת! חג פורים שמח!

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך