logo-kol-ha

פעילויות שאפשר לעשות כקבוצה

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

מפגש עם חברים זה תמיד דבר כיפי. יש כאלה שאוהבים להיפגש בבית, יש כאלו שיעדיפו להיפגש בבית קפה ויש כאלה שרק מחכים לסוף השבוע בשביל לצאת ולהשתולל ביחד. אך בזמן שאלו סוג פעילויות שגרתיות לקבוצה, לפעמים כיף לצאת מהשגרה ולחפש פעילות קצת אחרת.

אז אם אתם מחפשים פעילויות פחות שגרתיות שאפשר לעשות כקבוצה, המשיכו לקרוא, לא תצטערו-

לכו ביחד להופעה

בשנים האחרונות נדמה שישראל רוויה בהופעות חיות. בין אם של אמנים ישראלים ובין אם של אמנים המגיעים ממדינות אחרות. בוודאי תסכימו שלכל אחד מכם יש זמר שהוא מאוד אוהב והיה רוצה לראות אותו בלייב. הופעות הן דרך מצוינת לפעילות חברתית קבוצתית. כמוכם, יש עוד אנשים שבטח אוהבים את אותו האמן שלכם והיו רוצים ללכת לראות הופעה.

וואטסו קבוצתי

אם עוד לא שמעתם על טיפול הוואטסו, לא רק שאתם צריכים להכיר, אתם גם תרצו לעשות אותו לא כקבוצה. וואוטסו הוא למעשה עיסוי במים המשלב את תורת השיאצו. הרפואה האלטרנטיבית משבחת את הטיפול הזה כמשכך כאבים, פיזיים ונפשיים כאחד. וואטסו קבוצתי למעשה נותן לכם, כקבוצה ליהנות מטיפול וואטסו אישי, רק ביחד. כאשר לכל אחד יש מטפל אישי, תוכלו לחוות יחד את התחושות אותן מעביר טיפול וואטסו.

פארק טרמפולינות

אנחנו באמת צריכים להרחיב? בארץ פרוסים כמה וכמה מרכזים אשר כל תפקידם הוא לגרום לכם לקפוץ וכמה שיותר גבוה. מתחמים גדולים ובתוכם אינספור טרמפולינות בכמה גדלים המאפשרים לכם לרוץ ולקפוץ כמה רחוק וכמה מהר שרק תרצו, לעשות סלטות ביחד ואפילו להתחרות אחד בשני. חוויה שיכולה לספק לכם גם פעילות ספורטיבית וגם צחוק ענק. למעשה, הפארקים האלו כל כך כיפיים שגם אם תיפלו על הראש, לא יכאב לכם לרגע! הכל שם עשוי מספוג ומרופד מכל כיוון!

ערב באולינג

כן כן, המשחק עם הכדור הכבד שצריך לזרוק אל עבר הפינים העומדים בסוף המסלול ולנסות להפיל את כולם. אז מה אם הוא ישן? המשחק הזה כל כך כיפי שגם אנשים שלא אוהבים תחרויות, מצליחים ליהנות מהמשחק הזה. ואם אתם מסתבכים, אתם תמיד יכולים להרים את השוליים. כך, גם אם אתם לא מכוונים כמו שצריך, תפגעו בפין אחד לפחות. באולינג הוא משחק חברתי, קבוצתי, משפחתי וגם זוגי. ערב קבוצתי כזה יכול להעניק זיכרונות נהדרים ולא שגרתיים.

אז נכון, קשה למצוא פעילויות לקבוצות גדולות שהן לא מאורגנות עם מדריך וגם עולות די הרבה כסף. אנחנו הראינו לכם שלבלות בקבוצה גדולה זה דבר אפשרי ואפילו רצוי. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיות יצירתיים, לחשוב קצת מחוץ לקופסא ובעיקר לא לשלול דברים שלא נשמעים לכם כל כך טוב. החוויות הכי טובות נובעות מאירועים לא צפויים.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך