logo-kol-ha

למה הברשת השיער היא חיונית לשיער שלכם

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

הברשת השיער היא חלק חשוב בתחום הטיפוח וההיגיינה, וכמובן טוב לשיערכם, במידה.

בעבר,  הדעה הרווחת הייתה שמאה הברשות שיער לפני השינה יעניקו לשיער מראה יפה יותר. כיום, הדבר נשמע מוגזם בהחלט, אך הברשת השיער נותרה חשובה לטיפוח ולהיגיינה.

הברשת יתר של השיער יכולה להביא לנשירה בתדירות גבוהה יותר. נשירת שיער היא דבר טבעי וכל יום נושרות כמה שיערות מהראש, אך הפרזה בהברשה יכולה להביא אתכם לנשירה מסיבית. במידה ונתקלתם בנשירה גדולה מן הרגיל, אל תתעכבו עם זה ופנו לרופא עור.

אז למה להבריש?

  • הברשה עדינה נותנת לשיער ברק על ידי שיטוח השכבה החיצונית של השיער, מה שהופך את השיער למלא ברק בן רגע. כמו כן, עיצוב השיער עם מברשות שיער יכולה להוסיף גם נפח.
  • מברשות שיער לא רק מנקות את השיער, אלא גם את הקרקפת. המברשת מסירה שיער ישן, תאי עור מתים, מוצרים כימיים ולכלוך יומי מצטבר. שימוש מזערי במברשת יכול לעודד הצטברות חיידקים ולסתום את הנקבוביות וזקיקי הקרקפת.
  • מברשת מגרה את הנימים של הקרקפת, מגדילה את זרימת הדם ואת ההובלה של חמצן וחומרים מזינים אחרים על זקיקי השיער. יש הטוענים כי זה מעודד צמיחת שיער ואפילו מחזק את שורש השערה וירידה בנשירת שיער.

כך תדעו איך להבריש

בעלי שיער חלק? אם יש לכם שיער חלק או גלי, אל תברישו אותו כאשר הוא רטוב. שיער רטוב הוא חלש, אלסטי ופגיע. נסו להיות עם שיער רטוב כמה שפחות לאחר המקלחת. אם בכל זאת אתם בוחרים להבריש את השיער כשהוא רטוב, התחילו מהקצוות לפרימת הקשרים הקטנים ורק לאחר מכן עלו במעלה הראש והברישו את כולו.

כמו כן, עטיפת השיער במגבת לאחר המקלחת עשויה לסבך את השיער עקב המגע המחוספס של המגבת. סחטו את השיער באמצעות הידיים, תנו לו להתייבש כמו שהוא.

בעלי שיער מתולתל? אנשים עם שיער מתולתל לא צריכים להבריש את השיער כלל כאשר הוא יבש, זה פשוט יגרום לשיער להסתבך בתוך עצמו ולכם לתסכול רב. שיער מסולסל היטב לא נחלש על ידי הלחות ויהיה ניתן לעצבו בכל דרך בו תבחרו על אף הלחות.

אם בכל זאת אתם מעוניינים להבריש את שיערכם המתולתל על יבש, נסו להבריש אותו לאו דווקא עם מברשת שיער. מספיק שהידיים שלכם יהיו מעט לחות ומעבר שלהן בשיער המתולתל יכול להבריש אותו בקלות.

אל תשכחו לנקות

מברשות שיער קשורות להיגיינה ולכן חשוב מאוד לשמור גם על מברשות השיער נקיות. נסו להפוך זאת להרגל לאחר מספר הברשות, להסיר מעל המברשת את השיער שנותר וכמו כן, שטפו את המברשת פעם בחודש בכדי להסיר שמנים, מוצרי שיער שונים, אבק ושאריות שאתם לא ממש רוצים שיעברו לראש שלכם.

וזהו. כל מה שנותר לכם לעשות הוא להבריש.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך