logo-kol-ha

יום האישה עבר? תתפנקי בכל זאת!

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

יום האישה עבר ולא הספקתן לעשות משהו לטובת עצמכן? אל דאגה, העובדה שיום האישה עבר לא אומר שאתן לא יכולות להתפנק בכל זאת! כשהשגרה נוטה לשחוק, יום פנאי לעצמכן הוא המתנה הטובה ביותר שתוכלו לספק לעצמכן. מה תוכלו לעשות? המשיכו לקרוא וגלו-

יום פינוק מיוחד עם מסאז'

יש נשים שאוהבות את המסאז' שלהן כמו שאוהבים אוויר לנשימה. אם אתן שייכות לאותן נשים שממש ממש צריכות עיסוי, פרגנו לעצמכן ביום שכולו פינוק של מסאז'ים, ג'קוזי והמון מנוחה. נשים רבות יעידו שיום כזה מספיק להן כדי להטעין את המצברים שלהן ולהמשיך לתפקד בחיי השגרה. אם אתן כבר עושות לעצמכן יום, עשו לעצמכן אחד כזה שימלא אתכן באנרגיות חדשות ומשופרות.

יום טיפוח אישי

יום טיפוח הוא יום שאתן יכולות להחליט היכן לעשות אותו. קיימים אינספור מקומות שישמחו לעזור לך לטפח את עורך. כך למשל, מועדון הטבות השייך לקהל יעד מסוים, לדוגמא, מועדון הטבות של 'עדיף', יכול לספק את שירותי הטיפוח עד לסלון ביתכן. כך, לא רק שלא תצטרכו להתארגן לקראת, תוכלו להישאר בפיג'מה ולקבל הרצאה על הטיפוח הנכון בעבור הפנים שלכן וכל זאת בעזרת מועדון הטבות אליו אתן שייכות.

יום שופינג רק לך

איזו אישה לא אוהבת שופינג? ואנחנו לא מדברים דווקא על בגדים. שופינג יכול להתפרס על כל תחום אפשרי- נעליים, תכשיטים, משחקים, בגדים, גאדג'טים, אביזרי עזר ועוד. כך שכל מה שאתן צריכות זה להכיר את התשוקה שלכן וללכת אחריה. עם ארנק. גם פה, מועדון הטבות דוגמת מועדון לקהילה של אנשים עם מוגבלות, יכולה לעזור לנשים עם מוגבלות או נכות כלשהי בהטבות והנחות משמעותיות הנובעות מהצורך שלהן בצריכתמוצר ספציפית.

יום טיול, לנשום קצת אוויר

אם יש לכן נפש הרפתקנית, יום טיול יכול להיות היום האולטימטיבי עבורכן ועבור תחושת החופש שלכן. אם עריכת טיולים זה משהו שאתן אוהבות, מן הסתם שתצליחו לתכנן טיול ליום אחד. אם יש בכן החשש שלא תספיקו או החשש מלנסוע לבד, תוכלו למצוא מועדון הטבות שמארגן גם טיולים ליחידים וטיולים בני יום. כך תוכלו להצטרף לקבוצה מאורגנת וליהנות מהטבה נהדרת כעמיתות במועדון ההטבות הספציפי שלכן.

בטח כבר הבנתן, יום כיף יכול להיות מושלם אם רק תדעו איך לתכנן אותו לפי מה שאתן, ורק אתן, רוצות. גם אם יש לכן קושי כלשהו בהתניידות ובנגישות, הדבר לא אמור למנוע מכן לעשות את שאתן אוהבות ובזכות מועדון הטבות כ'עדיף' אתם יכולות ליהנות מבלי להתאמץ לרגע. ככה זה כשיש מי שדואג לרווחה שלכן, לעצמאות שלכן ובעיקר, לנפש שלכן.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך