logo-kol-ha

איך העצמה אישית באה לידי ביטוי בניתוחים פלסטיים

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

ניתוחים פלסטיים בעבר נחשבו לטאבו בחברה. בכל חברה. עד היום אפשר לשמוע על שאריות בושה בקרב אנשים רבים אשר מבצעים את ההליך הפלסטי שרצו ומכחישים בתוקף כאשר נשאלים על כך. אך מדובר רק בשאריות. כיום, יותר ויותר נשים וגברים כאחד בוחרים לעבור ניתוחים פלסטיים וקוסמטיים.

למה? העצמה אישית.

לפני ניתוח קוסמטי, גוף האדם תקוע אך ורק עם מה שהגנטיקה נתנה לו. עבור חלק מהאנשים הדבר לא מהווה בעיה או מטרד וניתן לראות כי הם שלמים עם המראה שניתן להם מלידה, באם לא, ילכו לדיאטה. אצל חלק אחר של האנשים, הדבר יצר פער בין ההרגשה הפנימית לבין הנראות החיצונית ובכך פנו לניתוחים הפלסטיים.

איך מתבטאת העצמה אישית בניתוחים פלסטיים? הנה מספר דוגמאות שאולי יעזרו לכם לראות איך ניתוחים פלסטיים יכולים לתת לכם הרבה מעבר למתיחה של העור.

מגדירים את אמא אדמה מחדש

קחו לדוגמא מתיחת פנים. כאשר איש או אישה פונים לעשות ניתוח מתיחת פנים, הדבר למעשה מעניק להם מתיחה של העור, הידוק השרירים וחיזוק התאים והעור שהתעייף. לאחר ההתאוששות וזמן ההחלמה, אלה שעברו ניתוח מתיחת פנים יכולים בוודאות להגיד כי הניתוח שינה את חייהם ולא בעקבות הפידבקים שקיבלו, אלא בזכות ההרגשה הפנימית שהשתנה בעקבות השינוי החיצוני. כך, לא משנה מה הגנטיקה נתנה לכם, בזכות ניתוח פלסטי אתם לחלוטין יכולים לשנות את המראה שלכם למראה המיוחל שלכם.

לקיחת המראה שלכם לידיים שלכם

אתם כבר לא צריכים להישאר עם הגוף שנולדתם איתו. מגיעה לכם הזכות ללכת בגאווה בגוף שאתם אוהבים. ניתוח פלסטי מאפשר לאנשים רבים בעולם להשתלט על המראה שלהם לחלוטין ולהפוך את אותם אזורים שעבורם נראים פחות טוב, לטובים יותר. עם עבודה של מנתח פלסטי מוסמך ובעל ביקורות טובות, אתם בהחלט יכולים לקבל את הפנים, את הגוף שאתם רוצים לעצמכם, על ידי קבלת החלטה מושכלת ועם כל המידע שאתם צריכים.

לשפר את מה שכבר יש לכם

חלקכם עשויים לחשוב שעשיית ניתוחים פלסטיים נובעת מבושה. אבל במציאות, נשים רבות וגברים רבים אשר לקחו את ההחלטה ועברו ניתוח פלסטי הם אנשים שפשוט רצו לשפר את דימוי הגוף שלהם בעיני עצמם. כאשר יש איבר בגוף אשר אתם לא מרוצים ממנו ולאו דווקא מדובר בבעיה בריאותית, עצם האפשרות שלכם לשפר את אותו איבר על ידי ביצוע ניתוח פלסטי יכולה, למעשה לשכלל אתכם מאשר לתקן אתכם.

הדרך הטובה ביותר להיות בטוחים האם אם אתם רוצים ומתעניינים בניתוח פלסטי כזה או אחר, היא התייעצות עם מנתח פלסטי. לאחר הבירורים המתאימים ולאחר שמצאתם את המנתח המתאים ביותר, התייעצו איתו האם אתם צריכים להיכנס לתהליך הזה. מנתח פלסטי טוב לא יעשה כלום עד שלא היו בטוחים במאית האחוזים. אחרי הכל, מדובר פה בהעצמה.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך