logo-kol-ha

מתחפשת בפורים? קבלי 5 טיפים לשמירה על עור הפנים

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

שמירה על עור הפנים היא משימה חשובה כל השנה אבל בפורים היא מקבלת תשומת לב מיוחדת. סיימת להתחפש ועכשיו צריך להוריד את האיפור? כך תעשי זאת נכון

נשים מבינות כבר מגיל צעיר את החשיבות של טיפוח ושמירה על עור הפנים לצורך השגת מראה זוהר וחיוני. עם זאת, ההתבגרות נותנת את אותותיה וגם שגרת היום יום לעיתים משאירה נזקים לעור הפנים. כתוצאה מכך, המשימה החשובה ביותר היא לנקות את עור הפנים לעיתים קרובות ולעשות זאת בעיקר אחרי איפור.

רגע לפני שחג פורים יוצא לדרך ואת תצטרכי להתמודד עם הסרת איפור בכמויות לא נורמליות, אספנו עבורך כמה טיפים לשמירה על עור הפנים:

1. בחרי היטב את הסבון

המטרה של סבון פנים היא להגן על העור שלך לפני, במהלך ואחרי שתשתמשי במוצרי איפור מסוימים. הסוד כאן הוא לבחור היטב את סוג הסבון ולוודא שהוא מתאים לסוג העור. מבחינתך, סבון הנכון הוא זה שלאחר השימוש ייתן לך הרגשה נעימה ולא שמנונית, יבשה, מתוחה, שורפת או מעקצצת מדי. בנוסף, את יכולה לקרוא את הנחיות היצרן מאחורי כל מוצר ולבדוק מתי הכי כדאי להשתמש בו.

2. שטפי את העור פעמיים ביום

שגרת ניקוי של עור מעורב מחייבת שטיפה פעמיים ביום בג'ל או במוס ניקוי. תדירות כזו לשטיפת עור הפנים תסיר את עודפי השומן, תנקה את הנקבוביות ותמנע מצב של הופעת פצעונים. במקביל, מומלץ לוותר על שימוש בחלב פנים ובמוצרי ניקוי שמכילים אלכוהול או ספירט. לשם השוואה, עור יבש מנקים רק עם תחליב או תכשיר שומני קרמי ופעם ביום בלבד.

3. השתמשי במים מיסלריים

מים מיסלריים מכילים מולקולות שומן זעירות שתפקידן למשוך את השומן, הלכלוך ושאריות האיפור ולאפשר לנקות את הפנים ללא מים מהברז. מים מיסלריים גם לא דורשים שפשוף, הם מבצעים עבודה נפלאה על ידי החלקה על הפנים בלבד וניתן להסיר בעזרתם גם את שאריות התחפושת מאזורים רגישים כמו העיניים והשפתיים.

4. בצעי פילינג

תכשיר פילינג מעניק ניקוי יסודי של העור והנקבוביות על ידי הסרת תאי העור המתים. את לא צריכה להשתמש בתכשיר פילינג כל יום, אך השבועות שלפני חג פורים וגם אלו שיגיעו אחריו הם הזדמנות מעולה להתרגל אליו. פילינג מומלץ לכל סוגי העור, הוא מתאים מאוד לבעלות עור שמן ואפשר להסתפק אחרי שחוזרים לשגרה במריחה שלו אחת לשבוע כאשר הפנים יבשות.

5. אל תלכי לישון עם איפור

הטעות הנפוצה של נשים היא לוותר על ניקיון של הפנים אחרי ערב ארוך ומעייף. גם אם חגגת בפורים עד השעות הקטנות של הלילה, אסור לך ללכת לישון עם חומרי האיפור על הפנים וזכרי שההשקעה בניקיון שווה את המאמץ.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך