logo-kol-ha

5 הטרנדים הכי בולטים הקיץ

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

זה עתה נערכו תערוכות אופנה במילאנו, פריז ולונדון, אך יותר מעניין לבחון מה קורה אצלך בארון, ואם נחדד, מה ארון הבגדים שלך צריך להכיל לקראת הקיץ הקרב, כי אם אוטוטו עומד להיות חם, אז שלפחות בגזרת הבגדים יהיה לוהט – אין כמו קיץ על מנת לרענן, להפתיע וכמובן שגם לחשוף! אז מהם הטרנדים הבולטים לקיץ 2019? על מגש של כסף לצד לימונדה קרה אנחנו מגישים לך את הרשימה הבאה:

מוקסינים

אם נתחיל מלמטה, מעמדת הנעליים, נציין שהמוקסינים הם ללא ספק ההפתעה של הקיץ הקרוב. מדובר באותה נעל נוחה ומוכרת, אך שהקיץ מביא עמו בשורה של טוויסט מדליק. המוקסינים של קיץ 2019 הם ללא ספק הבטחה, שלא לומר יציאה מהארון. הם מגיעים בשלל צבעים, עם מגוון אביזרים משלימים, מציעים מבחר הדפסים מרעננים ומשחקים עם מרקמים. מכאן שהם משלימים כהלכה כל תלבושת מוקפדת, כל תלבושת רומנטית, כל תלבושת אלגנטית וכל תלבושת שמחפשת לחשוף רגליים אך מבלי לעלות על הגובה, כך שמומלץ לרכוש כמה זוגות בצבעים שונים ולהבטיח קיץ נוח ויפה במיוחד.

קיץ עתידני

אם את חובבת טכנולוגיה, גרמי שמיים ובאופן כללי מביטה לעבר העתיד בשקיקה, תשמחי שהקיץ הזה האופנה מתכתבת עם העתיד, מביאה אלינו שלל גזרות ישרות שמשלבות בחוכמה בין הדפסים גרפיים לפסים ישרים (אך מגניבים), כאשר גוונים מתכתיים סוגרים את הפינה. מכאן שאם את מתגעגעת לאותם פריטים נוצצים ואם את אוהבת גזרות גרפיות ומחפשת להוסיף להופעה קריצה מתונה, הרי שהקיץ הזה עומד להיות כיף במיוחד.

פרנזים בוהמיים

אם דיברנו על מראה עתידני, הרי שהקיץ הקרוב מעניק מקום לכולם, ועל כן לצד בדים מרהיבים וצורות גיאומטריות, אתן גם עומדות למצוא שלל בגדים שעשויים מפסי בדים וחבלים. מסקנה? חובה להחזיק בכול ארון חולצה עם סיומת של פרנזים, תיק עם סיומת של פרנזים ואף תכשיט שמגיע מאותו עולם. עם זאת, החוכמה היא לקחת לבוש כביכול מרושל ולהעניק לו מסגרת מסודרת. שנדגים? אם בוחרים ללבוש גופייה רחבה בעלת פרנזים, מוטב להתאים לה מכנס צמוד בעל קווים ישרים וללא משחקים, משמע יש להשאיר את הבמה לפרנזים ולא לערב פריטי לבוש שיתחרו על תשומת הלב.

תכשיטים וכמה שיותר

בקיץ כאשר השרוולים הארוכים נעלמים ויותר עור נחשף, אין כמו להוציא את התכשיטים מהמגירה ולתת להם מקום של כבוד, כאשר הקיץ הזה המגמה הבולטת היא כמה שיותר נוכחות וכמה שיותר פריטים, ולו מתוך התכתבות עם המגמה הטכנולוגית שבאמצעותה אנשים נוהגים להכתיר את עצמם. מכאן שריבוי של צמידי יד יתקבלו בברכה, שרשראות צבעוניות שרחוקות מלהיות עדינות ישלימו כהלכה כל מחשוף וענידה של מספר טבעות על אותה אצבע תצריך לחדש את מלאי התכשיטים. כמו כן, כיוון שהקיץ הזה גם מביא עמו בשורה של בגדים שקופים, הרי שבכול הנוגע לתכשיטים, מדובר בהזדמנות לשחק בין מוסתר לגלוי – הולך להיות מעניין!

דיסקו דיסקו

אף פעם לא נמאס לכן מאווירת הדיסקו ואתן רק מחפשות הזדמנות לחוש ששנות האייטיז חזרו? אתן מחפשות אחר הזדמנות לרכוש גופיית פייטים, או שורט רחב ונוצץ במיוחד? ובכן הקיץ הזה מעניק לכן את התירוץ המושלם – תצפו לראות הרבה יותר נוצץ בעיניים! פה נציין שיש לשים לב כיצד משלבים את הפריט הנוצץ בחוכמה, למשל לצד פריט שקט ושצבוע באותו הגוון.

מתחמם!

גם אתן מרגישות שהקיץ הזה עומד להיות פה חם במיוחד? ובכן עולם האופנה ללא ספק העלה משהו טוב על האש ועל כן לצד המזגן, יש לבחון האם ארון הבגדים מוכן לקיץ והאם את מוכנה לבצע כמה שינויים, שינויים שכוללים מסיבה שלמה של טקסטורות, הדפסים ועיטורים.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך