logo-kol-ha

5 סוגי בגדים שאת צריכה להיפטר מהם מיד

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

האם את מוצאת את עצמך בוהה בארון מלא הבגדים שלך בתחושה שאין לך מה ללבוש? בזמנים כאלה, המהלך ההגיוני היחיד שנראה מתאים הוא לצאת לקניות, כדי לחדש קצת את המלתחה העייפה והישנה שלך.

אבל האמת היא שקניות זה הדבר האחרון שאת צריכה לעשות במצבים כאלה, כי עמידה מול ארון מפוצץ בבגדים, וקבלת התחושה שהוא ריק, מוכיחה שאת לא חושבת בהיגיון, ובמצב תודעתי כזה, ממש לא כדאי לצאת לקניות.

האמת היא שאת לא צריכה עוד בגדים

את צריכה פחות. ולא כדי שתוכלי לפנות מקום לכל הבגדים החדשים שאת הולכת לקנות, כי ככה נכנסת לבלגן הזה, ועכשיו מה שאת צריכה לעשות זה להיפטר מהבגדים המיותרים, אבל בנחישות.

אז קחי נייר ועט והתחילי לרשום לעצמך נקודות לגבי הפריטים שאת מסלקת מהארון, בלי להעיף בהם מבט שני. ככל שתהיי יותר קשוחה וכנה עם עצמך עכשיו, כך יהיה לך יותר קל בהמשך.

כל מה שיש לך בכפולות או בשלשות יכול לעזוב את הארון

תחתונים וחולצות טריקו הם דבר אחד, אבל אם יש לך שש שמלות עם אותם פרחים, משהו מוזר קורה בארון שלך, במיוחד אם את מעדיפה אחת או שתיים מהן על פני היתר. שימי את כולן בצד וחשבי מה בדיוק גרם לך לקנות את אותה שמלה כפול שש.

עכשיו כשאת רואה את כולן ביחד, ומספרת לעצמך שעלי הכותרת בשמלה אחת הם אדומים, ואילו בשנייה הם ירוקים, חשבי האם יש באמת משמעות להבדלים האלה. מה היו הנסיבות שהובילו אותך לקנות את השמלות האלה? היית עם חברות? היה מבצע שלא יכולת לסרב לו?

כשאת מבינה את הנסיבות שבהן קנית שש שמלות שנראות אותו דבר, תוכלי להימנע מחזרה על אותן טעויות בעתיד.

אבל לא מספיק רק לשים לב

כתבי לעצמך את התובנות על מנת שתפנימי את המידע, וכדי שיהיה לך מסמך פיזי שתוכלי להיעזר בו מאוחר יותר.

חזרי על התהליך עם בגדים כפולים או משולשים אחרים שיש לך בארון, בחרי את המועדפים באמת מתוכם, ותלי אותם חזרה בארון. אלו הם בבירור הבגדים שאת באמת אוהבת, ועכשיו את מוכנה לשלב הבא.

בגדים שלא לבשת בכלל, או שלבשת פעם אחת

האם רוב הבגדים האלה מגיעים מאותה חנות? האם קנית אותם לאירועים מיוחדים? האם היו הנחות מטורפות? חשבי על השאלות האלה וכתבי לעצמך את המסקנות, כך שתוכלי להימנע מפני דפוסי פעולה שגויים בעתיד.

בגדים שפעם אהבת והיום את לא יכולה להסתכל עליהם

שום ארון מלא לא יהיה שלם בלי כמה שלדי אופנה מבישים שמוסתרים מאחור. הגיע הזמן להתעמת עם ההרגלים הישנים שלך ועם סגנון הלבוש שפעם אהבת, ולהפיק את הלקחים.

כי פעם אהבת את הבגדים האלה. למה? מה השתנה? העתקת סגנון שחשבת שנראה מגניב על מישהי אחרת? היית מבולבלת או מטושטשת ורק עכשיו את רואה איך הבגדים האלה נראים באמת? מה היה הדבר הראשון שמשך אותך אליהם, ומה בסופו של דבר אילץ אותך להחביא אותם?

ומה עכשיו?

עכשיו, לאחר שהוצאת את כל הבגדים המיותרים מהארון שלך, את צריכה להיות מסוגלת סוף סוף לראות את האור. מה יש בבגדים האלה שאת אוהבת? מה משותף להם? האם יש צבעים מסוימים ששולטים בארון לאחר שהכנסת בו סדר? האם הבגדים האלה משקפים את הסגנון האישי שמבטא אותך?

עכשיו שאת יודעת מה הסגנון שלך, את יודעת גם מה לחפש בפעם הבאה שאת יוצאת לקניות. וכן, חמושה עם רשימת התובנות שלך, את אמורה להיות מסוגלת להימנע מטעויות העבר, לחסוך כסף ותסכול, ולהתחיל להתלבש בסגנון הכי טוב שאימצת לעצמך.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך