logo-kol-ha

7 הטיפים הטובים ביותר שיעזרו לאימהות למצוא יותר זמן לעצמן

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

ככל שהמודעות לבריאות מחלחלת יותר לתודעה, נשים מקפידות למצוא דרכים לישון יותר, לכלול יותר פירות וירקות בתזונה שלהן, או לשפר את הרווחה הרגשית שלהן. בעוד שכל אלו הם צעדים בריאים וחשובים, כשאת הופכת לאימא, הדבר הכי חשוב שאת צריכה להקפיד עליו הוא למצוא יותר זמן איכות לעצמך. רק. לעצמך.

אז הנה שבעה טיפים שיאפשרו לך לעשות בדיוק את זה. וכן, אפילו אם זה רק למצוא את הזמן לשבת באמבטיה מפנקת מלאה בבועות. הנקודה שאנחנו רוצים להעביר היא שחשוב שתמצאי כל דבר שאת רוצה לעשות ושגורם לך הנאה, ותשלבי אותו בלוח הזמנים העמוס שלך.

בייביסיטר ללילה אחד קבוע בשבוע

זה טיפ גאוני. במקום להזמין בייביסיטר רק כשיש לך משהו חשוב לעשות, פשוט הזמיני בייביסיטר ללילה אחד קבוע בשבוע.

נשמע לך מטורף מדי? אין בעיה. לכי על פעם בחודש, אבל הקפידי על לוח זמנים קבוע, כך שתמיד יהיה לך ערב אחד פנוי במועד שקבעת מראש, כדי לצאת לערב נשים, לבלות עם בן הזוג, או אפילו לבלות קצת זמן איכות עם עצמך.

התחילי פולחן בוקר

בסדר, זה יכול להיות קשה כשיש לך תינוק בבית, שמתעורר כל שעה או שעתיים, אבל! אם את מקפידה להקדיש לעצמך אפילו עשר דקות כל בוקר, ההשפעה על מצב הרוח ורמות האנרגיה שלך תהיה נפלא. זה הרגל נהדר שיעזור לך להרגיש טוב כל יום, כל היום.

הפעילי כמה עוזרים

ערכי רשימה של כל המטלות שאת אחראית עליהן, והתחילי לפזר אותן בין בני המשפחה. הילדים הגדולים יותר, בשיתוף פעולה פורה עם בן הזוג יכולים לחלק ביניהם מטלות של עזרה בהכנת ארוחות, תליית כביסה, בישול וניקיון.

בהמשך, כשכל בני הבית יתרגלו למצב בו לכל אחד מהם יש תפקיד מוגדר, אפשר לעבור שוב על הרשימה, לראות מי מבצע הכי טוב את התפקיד שלו, ולחלק מחדש את התפקידים בהתאם.

קחי הפסקה מהרשתות החברתיות, לפחות פעם בשבוע

יום אחד בשבוע, את יכולה להחליט שאת לוקחת הפסקה מהרשתות החברתיות שלך, ואם כבר הגעת להחלטה הזאת, את יכולה להחליט גם שאת מגבילה את זמן השימוש שלך בטלפון הנייד, כך שכמו בקסם מגניב, פתאום יתפנה לך יום שלם לעיסוקים מהנים אחרים.

דברי יותר עם בן או בת הזוג שלך

מתי בפעם האחרונה ישבת עם בן או בת הזוג שלך, או השותף הכי תומך שלך להורות, ושוחחת בגילוי נפש על תחושותייך לגבי עומס התפקידים שלך? האם יש דרך לייעל את המצב? האם יש דרך לא לעשות משהו, או לעשות אותו בצורה חכמה יותר או בצורה אחרת?

לפעמים כל מה שאת צריכה זה לקחת צעד אחורה ולתת למישהו אחר להתבונן על מצב מסוים על מנת לראות אם יש אזורים שבהם את יכולה לשחרר את האחיזה ולהפוך את החיים לפשוטים יותר.

הרשי לעצמך להירגע, ולשחק

כמה פעמים את מוצאת את עצמך מנסה לעשות שלוש פעולות בבת אחת, כשהתינוק שלך מתחנן שתשחקי איתו קצת? אנחנו יודעים שיש לך מיליון דברים לעשות, אבל למה שלא תאטי קצת ופשוט תירגעי, קחי נשימה, תשחקי ותיהני?

זה לא צריך להימשך שעה, ואפילו חמש דקות יכולות לאפס את האנרגיה שלך עם חשיבה נכונה. פסק זמן כזה גם יחסוך לך זמן, כשתחזרי אל מיליון העיסוקים שלך עם כוחות מחודשים.

ויש לנו גם טיפ בונוס!

כשאת מתחילה להקדיש יותר זמן לעצמך, את מתחילה להרגיש יותר טוב, במיוחד אם יש לך זמן להגיע לאימון פילאטיס או לנסות מתכון בריא חדש. כשאת מתייחסת יותר טוב לעצמך, עולם שלם של אפשרויות נפתח בפנייך.

אז מה את אומרת? מוכנה להתחייב לדאוג לעצמך קצת יותר טוב?

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך