logo-kol-ha

רעיונות למתנות לילדים, חוץ מצעצועים

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

מתנות לילדים יכולות לגרום להם אושר גם אם הם לא מקבלים את הצעצועים שהם מחכים להם. מתנות משמחות, יעילות ומעולות יכולות להיות גם מתנות חינוכיות.

הנה כמה רעיונות למתנות מדהימים לילדים, חוץ מצעצועים, כולל דג זהב או ביקורים במוזיאונים מדליקים. כל הרעיונות מעולים, והם מתאימים לימי הולדת, חגים או כל אירוע מיוחד אחר.

ביקורים בגן החיות

פעם או פעמיים בשנה אפשר לקחת את הילדים לביקור בספארי, וזה הבילוי הכי טוב שהם יקבלו. לא תמיד אפשר לראות הכול בטיול אחד, ולכן כדאי לצאת לבילוי כזה אפילו לעתים תכופות יותר. אפשר לקחת ארוחת צהריים, ולעשות פיקניק ליד הטווסים, הקופים והנמרים. זה כל כך כיף!

אפשר גם לבקר במוזיאונים לטבע, בגנים בוטניים, בחוות ליטוף ובמרכזי טבע שמעבירים סדנאות מהנות לילדים שמלמדות אותם על בעלי חיים.

אקווריום ענק עם דגים צבעוניים ושניים או שלושה דגי זהב

אקווריום ענק מלא בדגים צבעוניים, עם כמה דגי זהב משמחים כל ילד, וזוהי מתנה מקסימה שמלמדת את הילדים אחריות אם נותנים להם את משימת האכלת הדגים במינונים ובמועדים המתאימים.

אם הילדים מגלים אחריות לטיפול בדגים, אפשר בהדרגה לשקול לצרף למשפחה חיית מחמד אחרת כמו חתול או כלב.

ביקורים במוזיאונים לילדים

זאת מתנה אהובה על ילדים שהם קצת יותר מבוגרים, שנהנים מפעילות ממש מגניבה במוזיאונים שמציעים סדנאות יצירה, הרצאות, הקראות סיפורים, ומגוון הפעלות.

במקום לשבת כל היום עם המסכים, הם מקבלים הזדמנות לצאת מהבית ולעסוק בפעילויות מהנות ויצירתיות, כולל למידה על תרבויות שונות ברחבי העולם.

כרטיסים בהפתעה לפעילויות אהובות

אפשר להציע לילדים כרטיסים למגוון פעילויות שהם מחכים להן, כמו למשל אירועים ספורטיביים, סרטים שהם רוצים לראות, או שפע חוויות מהנות אחרות שאפשר לעשות ביחד כמשפחה, ובכך ליצור זיכרונות מהנים מתמשכים לכולם.

מנוי על מגזין

בעידן שבו אם משהו לא מגיע באופן מקוון או אלקטרוני, כנראה שאין לו זכות קיום, מגזינים שמגיעים אל הילדים בדואר מקבלים יחס של משהו חדש, שונה ומלהיב.

מתנה מיוחדת יכולה להיות מנוי למגזין בתחום שמעניין אותם ושיגיע אליהם בדואר בקביעות, ויספק להם הזדמנות נוספת לעזוב קצת את המסכים.

ומה השורה התחתונה פה?

הרעיון פשוט. רוב הילדים יגידו לכם שהם רוצים את משחק הווידיאו הכי חדש והכי מגניב, או את הפלייסטיישן הכי מתקדם או נעלי ספורט שעולות מאות שקלים, למרות שפעילות ספורטיבית בקושי מעניינת אותם.

אבל כשנותנים להם מתנה מיוחדת, מהנה, שונה ומלמדת, תתפלאו לראות את רמת העניין וההתלהבות שהם יגלו.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך