logo-kol-ha

סגנון לבוש שמחזק את הדימוי העצמי

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

סגנון הלבוש שלנו הוא הדרך שלנו להביע את מי שאנחנו, וזהו הביטוי האישי שלנו שמאפשר לנו לבטא את האישיות שלנו הכי טוב שאפשר. אלא שכשאנחנו מניחות לדעות של אחרים להשפיע על בחירת סגנון הלבוש שלנו, אנחנו נכנעות ללחצים לא מציאותיים של חברה שקובעת איך אנחנו צריכות  להיראות.

וגם אם אף אחד בסביבה לא משפיע עלינו, לפעמים מתגנב איזה קול פנימי קטן בתוכנו, שמשפיע על הדימוי העצמי שלנו ובהתאם גם על בחירות האופנה שלנו.

לכל אחד יש את הדאגות הקטנות שלו לגבי האופן שבו הוא נראה, והכל מתחיל ונגמר ביכולת לחגוג את העובדה הזאת, ולשדר לקול הקטן הזה בראש מסר מנומס אך תקיף, שימצא לו יעדים אחרים להפחדה.

קל יותר להגיד מאשר לעשות?

יכול להיות, אבל עם הגיל מגיע גם הביטחון בסגנון הלבוש והאופן שבו אתן מציגות את עצמכן לעולם. לכן חשוב להבין את הטיפים והטריקים לסגנון לבוש שמחזק את הדימוי העצמי, כך שאפשר יהיה לצאת לכל מקום בראש מורם ובביטחון עצמי שנובע משלמות עצמית חסרת פשרות.

הכירי את גופך

הטיפ הראשון הוא באמת להכיר את הגוף במונחים של צורה ותכונות. ברגע שאת מבינה את זה, את יכולה להבין אילו סוגי בגדים מדגישים את גופך במקומות הנכונים, מהצוואר ועד הרגליים, כך שתוכלי לבחור אם מתאים לך ללבוש יותר שמלות, מכנסיים ארוכים שרוולים ארוכים או קצרים, ואפילו בחירת סוגי הבדים תהיה קלה יותר.

כולנו היינו שם. אנחנו רואות משהו על קולב וחושבות 'כן, אני צריכה את הבגד הזה', ואז אנחנו מודדות אותו ומרגישות לגמרי מנופחות. חוויות כאלה יכולות להשפיע באופן משמעותי על דימוי הגוף, כך שכשאת יודעת מה עובד בשבילך, היציאה לקניות הופכת להיות הרבה יותר קלה ומהנה!

מציאת הצבעים שלך

לכל אחת יש את הצבע שמתאים לה, שיכול להיות אדום בהיר, ירוק חאקי או לבן כשלג. הצבע המתאים תלוי בצבע העור, צבע העיניים, צבע השיער והעדפה אישית, אבל כשאת מוצאת את הצבע שלך, כדאי שתתאימי את המלתחה שלך עם בגדים בגוונים שמחמיאים לך.

כמובן שאין צורך לקחת את זה לקיצוניות וללבוש רק את הצבע הזה מדי יום, אבל קחי בחשבון את הצבע העיקרי שמתאים לך, כך שכשבאמת תרצי להרגיש מיוחדת, תדעי באיזה צבע לבחור.

הגדירי את הסגנון שלך, לפחות במידה מסוימת

דימוי גוף חיובי מתחזק עם מציאת הסגנון הייחודי שלך. לדוגמא, את יכולה בהחלט לאהוב דפוסים מתנגשים בהירים או להרגיש איתם נהדר, או שאת יכולה להרגיש הכי בטוחה עם מלתחה שמורכבת בעיקר מבגדים שחורים. הגדרת הסגנון האישי שלך עוזרת לך להרגיש בטוחה במי שאת.

מצד שני, חשוב שלא תגבילי את עצמך מבחינה זו. לפעמים מציאת הסגנון האופנתי שאת אוהבת יגרום לך ליותר נזק מאשר תועלת, ואם את מעדיפה לשנות סגנון בתדירות גבוהה, לכי על זה!

הקשיבי לאינסטינקטים שלך, ולא של אף אחד אחר

הטיפ האחרון והחשוב ביותר לסגנון לבוש שמשפר את הביטחון העצמי שלך הוא להקשיב לעצמך. יכול להיות שיש לך בארון פריט לבוש שאף פעם לא זיכה אותך במחמאה או אפילו במבט שני, אבל הוא גורם לך להרגיש כמו מיליון דולר. לבשי את הבגד הזה, ואז לבשי אותו שוב.

אל תזלזלי בכוח של הרכבת מלתחה עם פריטי לבוש שגורמים לך להרגיש בטוחה ומשפרים את היום שלך.

ביטחון בדימוי הגוף הוא משהו שכולנו נאבקות איתו, אמנם ברמות שונות, אבל זהו עדיין תחום משותף לכולנו. לכן אנחנו מקווים שהטיפים שהגשנו כאן יתנו לך קצת השראה לשדרוג הביטחון העצמי שלך ויגרמו לך להרגיש כמו המלכה שאת.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך