logo-kol-ha

מגמות האופנה הלוהטות שמחכות לכן בשנת 2019

נלי, צוות קול האישה
נלי, צוות קול האישה

נלי, חוקרת העסקים הקטנים מהצד הנשי, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

שנת 2019 כבר כאן, והיא מביאה איתה אופנה חדשה ולוהטת. יהיו מגמות חדשות שאפשר לנתח, ולהעריץ, ולא יעבור זמן רב עד שנביט לאחור על האופנה ששלטה בשנת 2018, ועדיין מנסה להוכיח שהיא בעיצומה.

המגמות החמות והעוצמתיות שמחכות לנו השנה כבר שולטות בבירות האופנה של העולם, ויש הרבה הזדמנויות שאסור להחמיץ, במיוחד אם יש לכן חוש אופנתי טוב. אז בואו נראה מה קורה השנה ברחבי העולם, בכל מה שנוגע לאופנה ויופי.

מגמות האופנה הכי טרנדיות

כמעט כל מי שמתמחה באופנה ויופי, יודע שניו יורק היא העיר הכי טרנדית בעולם, ומה שמוצג על מסלולי תצוגות האופנה שלה מכתיב במקרים רבים את מה שיוצג על מסלולי תצוגות האופנה בכל העולם.

בואו נתחיל עם הדפסים של כוכבים ופסים, שבהחלט משתלטים על מרכז הבמה, בצורת חולצות, שמלות חצאיות מפוספסות ואפילו שילובים של דגמים כפריים. התחרות חזקה וחברות האופנה בניו יורק מציגות מגמות רבות.

הכותפות הרחבות של שנות השמונים חזרו השנה, וגווני הפסטל נראים בכל מקום

חליפות גדולות ושמלות צבעוניות נחשבות השנה ללהיטי ענק, ובתחום ההנעלה המגמה שעדיין שולטת היא נעליים לבנות ומגפיים קצרות.

לונדון מפורסמת בצד המרדני שלה, והאוספים שנראים השנה מהווים עדות אמיתית לכך. ניתן לראות השנה עיצובים חזקים, נועזים ומושכים מאוד, עם שמלות שמכוסות באיורים שמתארים נשים חזקות, עם המילים "חזקה" ו"שמחה" שמודפסות עליהן, ומייצגות התייחסות חזקה למיניות הנשית.

מרדניים כתמיד

גם הדעות הפוליטיות נכנסות השנה לאופנה, שכן שפע הגוונים השחורים באוסף של מעצבי אופנה מובילים מסמלים מסרים די בוטים שמכוונים כלפי תנועות פוליטיות מובילות.

ואם כבר מדברים על מסרים חזקים, אנחנו לא יכולים לדלג על המסר החזק ביותר שנשלח על ידי מעצבים שמייצרים דגמים בדמות שקיות פלסטיק על מנת להעביר ביקורת גלויה על נטיות צרכניות שנראה כאילו הציבור נבלע בהן.

כמובן שעדיין יש מקום לרומנטיקה, אבל לא מהסוג שהייתן מצפות לו. הפרחים שמופיעים השנה כהדפסים על דגמים רבים שולטים באוספים של מיטב מעצבי האופנה, אבל בצבעים כהים, כך שדי בטוח לקבוע שלא נוכל השנה לקשר פרחים עם רוח שובבה, נשית ועדינה.

אם אתן מחפשות נשיות טהורה, יש כמה מגמות אופנה שכדאי לעקוב אחריהן

גווני פסטל נוכחים השנה בצורת מכנסיים רחבים כמו גם שמלות לבנות. אופנה צנועה שולטת גם על מסלולי תצוגות האופנה של סידני, כפי שניתן לראות בשמלות ארוכות, לבנות, רופפות, רקומות או מקומטות.

בשורה התחתונה, בים גווני הפסטל והלבן, יש מקום גם לעמימות מסוימת, בצורת חליפות ירוקות שמהוות תיאור ברור של הרבגוניות של שבוע האופנה האוסטרלי. כך שההשפעה היא עצומה, היא כבר הגיעה גם לישראל, והיא כאן כדי להישאר.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך